کد خبر : 1824749 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:00 | 15.8K بازدید | 3 دیدگاه

حمله ژاکا به آرسنالی‌ها: آماده نیستید، در خانه بمانید!

گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، به شدت از عملکرد هم تیمی‌هایش در بازی برابر نیوکاس انتقاد کرد.

حمله ژاکا به آرسنالی‌ها: آماده نیستید، در خانه بمانید!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکاسل رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
این شکست یعنی حالا تاتنهام می‌تواند با پیروزی در بازی هفته آخر خودش برابر نوریچ سیتی با حضور در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورد و توپچی‌ها باید راهی لیگ اروپا شوند. 
ژاکا پس از بازی در حالی که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت:« ما از دقیقه اول تا دقیقه 90 شایستگی این را که حتی در زمین حضور داشته باشیم، نداشتیم. وقتی چنین نمایشی دارید اصلا لیاقت حضور در لیگ قهرمانان و حتی لیگ اروپا را ندارید.»

 

1628862


او با انتقاد از عملکرد هم تیمی‌هایش در این بازی اظهار داشت:« من نمی‌‍دانم چرا نتوانستیم کاری را که مربی از ما خواسته بود، انجام دهیم. اگر کسی آماده نیست در خانه بماند. اگر کسی عصبی است و آماده نیست، در خانه یا روی نیمکت بنشیند و به زمین نیاید. چنین چیزی به هیچ وجه قابل قبول نیست. همه چیز در دست ما بود اما حالا بازی کاملا متفاوت شده است.»
آرسنال در هفته سی و هشتم و آخر رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف اورتون برود اما حتی اگر در این بازی به پیروزی برسد، باز هم باید در انتظار شکست شاگردان آنتونیو کونته برابر نوریچ باشد تا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد، اتفاقی که شاید بسیار دور از دسترس این تیم به نظر برسد.

دیدگاه‌ها