کد خبر : 1824752 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:13 | 12K بازدید | 3 دیدگاه

همان روز که به لیگ برتر آمدیم، گفتم ناراحتم

فلاح: باید سرمربی تیم را هفته هشتم عوض می‌کردیم

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز ابراز امیدواری کرد که تیمش در سطح اول فوتبال ایران خواهد ماند.

فلاح: باید سرمربی تیم را هفته هشتم عوض می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه" رسول فلاح در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی پیرامون انتخاب بهترین بازیکن فصل تیم فجرسپاسی که از سوی کارشناسان ایمان صادقی بوده است، واکنش نشان داد و گفت: به نظر من همه بازیکنان‌مان خوب بوده‌اند؛ من با کسی تعارف ندارم اما در این بین مسائل و مواردی بوده که باعث شد تا جایگاه‌مان در این جای جدول رده‌بندی باشد.

وی افزود: نظر کارشناسان برای من محترم است، اما از مدیرعامل و هیات‌مدیره تا کسانی که در هر بخشی از باشگاه‌مان کار می‌کنند، بهترین هستند؛ با شرایطی و مشکلاتی که ما در استان‌مان داریم، به نظر من ما باید امسال به لیگ برتر صعود می‌کردیم نه فصل گذشته! ما باید تعارف را کنار بگذاریم و در رسانه ملی شفاف صحبت کنیم.

فلاح ادامه داد: در استان فارس در 40 سالی که من در فوتبال هستم، هیچوقت ساختار مناسبی برای ورزش و فوتبال نبوده است؛ شما نگاه کنید، ورزشگاه پارس از 30 سال قبل پروسه ساخت آن آغاز شده، آن‌هم در شرایطی که ما به ورزشگاه 50 هزار نفری نیاز داریم! متاسفانه نه تنها در فوتبال بلکه مثلاً برای رشته شنا هم شما در استان فارس یک استخر استاندارد پیدا نمی‌کنید. ما فجرسپاسی را در لیگ دو تحویل گرفتیم و با کمک آقای پیروانی پله پله بالا آوردیم.

مدیرعامل فجرسپاسی شیراز در تشریح مشکلات تیمش گفت: بعضی از مشکلاتی که ما در این سه سال داشتیم را نمی‌توان در رسانه‌ها گفت، چون مشکلات خانوادگی است؛ بحث جذب بازیکن سرباز و ... به کنار، اما موضوع تامین زمین در چند ماه گذشته مطرح بوده است. خواسته همه بر این بوده که مسئولان محترم زمینی را فراهم کنند که در آنجا بشود فوتبال بازی کرد. افتخار می‌کنم که خادم مردم هستم اما نمی‌دانند که چه مشکلاتی داریم.

رسول فلاح در تکمیل صحبت‌های خود گفت: من همان روز که به لیگ برتر آمدیم، گفتم ناراحتم! چون مطمئنا توقعات مردم بیشتر می‌شود و ما باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم که در استان ما چنین ساختار و سیاستی وجود ندارد. بعد از تغییرات رخ داده در دولت، اقدامات مثبتی انجام شده اما نمی‌شود در مدت کوتاه پروسه 30 ساله را جبران کرد.

وی افزود: این مسائل دست به دست هم داد که نتوانیم نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کنیم و نتوانستیم در پست‌های مختلف بازیکنان بیشتری را جذب کنیم؛ من چون رُک صحبت می‌کنم، باید ما تغییر سرمربی را در هفته هفتم-هشتم یا نهایتا نیم‌فصل انجام می‌دادیم اما من تابع تصمیمات هیات‌مدیره هستم. این‌که الان بخواهیم و بنشینیم بگوییم چه کسی مقصر است، دردی را دوا نمی‌کند و باید به فکر آینده باشیم.

مدیرعامل فجرسپاسی با اطمینان از بقای تیمش سخن گفت و ادامه داد: ما به لیگ یک سقوط نمی‌کنیم، مطمئن باشید؛ بازیکنان و کادرفنی باغیرت و کارآمدی داریم و هواداران خوبی را در کنار خودمان داریم و دست به دست هم داده‌ایم تا در سه بازی باقیمانده مردانه و جانانه بجنگیم و تلاش‌مان را خواهیم کرد، دیگر بقیه ماجرا دست ما نیست.

دیدگاه‌ها