کد خبر : 1824756 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:21 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

حمید درخشان، بدشانس اما خوش‌شانس

تیم فوتبال سایپا با سرمربی جدید خود هم نتوانست جشن پیروزی بگیرد تا کماکان آن‌ها در جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ یک قرار داشته باشند.

حمید درخشان، بدشانس اما خوش‌شانس

به گزارش "ورزش سه" بعد از برکناری امید روانخواه و انتصاب حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا، خودروسازان شب گذشته در ورزشگاه دستگردی تهران میزبانی شاهین شهرداری بوشهر بودند و رویارویی با حریفی که سقوطش به لیگ دو مسجل شده شاید بهترین فرصت برای شروع موفق درخشان در تیم جدیدش بود.

علی‌رغم حملات پرشمار خودروسازان، خط دفاعی شاهین ایستادگی فوق‌العاده و بی‌نقصی را از خود نشان داد و این ایستادگی سبب شد تا حمید درخشان در اولین تجربه حضورش روی نیمکت سایپا نتواند طعم شیرین پیروزی را بچشد و سایپا برای نهمین بازی متوالی ناکام در رسیدن به 3 امتیاز بود. آنها حتی یک پنالتی را توسط حسین ماهینی از دست دادند.

1714124


شاگردان درخشان هفته آینده در تبریز بایستی با دیگر تیم سقوط کرده به لیگ دو یعنی ماشین‌سازی دیدار کنند و شاید مصاف با این تیم بحران‌زده بتواند خودروسازان را از بحران خارج کند و به طلسم 9 هفته ناکامی آن‌ها پایان دهد و حمید درخشان بتواند اولین پیروزی خود در کسوت سرمربی سایپا را به دست آورد.

گفتنی است که تیم سایپا در حال حاضر 35 امتیازی است و در رتبه چهاردهم جدول لیگ یک برای بقا در این رقابت‌ها تلاش می‌کند و سرمربی باتجربه و تازه‌وارد این تیم کار دشواری در این مسیر دارد.

دیدگاه‌ها