کد خبر : 1824758 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:29 | 13.7K بازدید | 7 دیدگاه

ساوتهمپتون – لیورپول، 23:15

آخرین تلاش انفیلد برای زنده نگه داشتن امید

لیورپول که دو جام داخلی در این فصل کسب کرده، همچنان به‌دنبال فتح چهارگانه است و قرار است با ساوتهمپتون در لیگ برتر دیدار کند.

آخرین تلاش انفیلد برای زنده نگه داشتن امید

به گزارش ورزش سه ، تیم میزبان 10 روز پیش مقابل برنتفورد با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و سرخ‌پوشان هم در این میان برای اولین بار در 16 سال گذشته، جام حذفی را بالای سر بردند.
ساوتهمپتون فصل خوبی را پشت سر نگذاشت، اما در هر حال از سقوط رهایی یافته است. تساوی لیدز یونایتد با برایتون به این معنا بود که تیم رالف هازن‌هوتل فصل را بالای منطقه سقوط به پایان خواهد برد و می‌تواند از حالا به فکر فصل بعد باشد.
این تیم در 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک برد داشته و به این ترتیب در بدترین فرم به مصاف لیورپول می‌رود، آن هم در حالی که مردان یورگن کلوپ امید خود به قهرمانی در لیگ برتر را دوباره به دست آورده‌اند. ارائه یک عملکرد خوب در آخرین بازی خانگی مهم‌ترین انگیزه بازیکنان ساوتهمپتون در مسابقه امشب به شمار می‌رود.
فتح دو جام اتحادیه و حذفی بی‌تردید باعث می‌شود لیورپول برای دیدارهای باقی‌مانده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان روحیه بگیرد. اگر آنها ساوتهمپتون را ببرند، فاصله‌شان با منچستر سیتی به تنها یک امتیاز کاهش می‌یابد چون سیتی در بازی اخیر خود برابر وستهم به تساوی رسید.

1713330


در فصل گذشته، دیدار دو تیم در ورزشگاه سنت‌مری با برد یک بر صفر ساوتهمپتون روبه‌رو شد و هازن‌هوتل از خوشحالی زانو زد. اما در بازی رفت دو تیم، لیورپول در آنفیلد با چهار گل ساوتهمپتون را شکست داد و حالا نمی‌خواهد تجربه تلخ فصل گذشته در ورزشگاه این تیم تکرار شود.
ساوتهمپتون در دیدار با برنتفورد مصدومی نداشت و اوضاع خوبی از این نظر دارد. تنها والنتینو لیورامنتو است که غایب بلندمدت این تیم به شمار می‌رود. البته پس از آن نمایش ضعیف، بی‌تردید تغییرات در راه خواهد بود و اوریول رومئو احتمالاً جای ابراهیما دیالو را می‌گیرد و کنار جیمز وارد-پراوز، یکی از 9 نامزد بهترین بازیکن فصل قرار خواهد گرفت.
آدام آرمسترانگ در بازی گذشته پس از مدت‌ها فرصت حضور در ترکیب را یافت، اگرچه آدامز تلاش خواهد کرد جای او را بگیرد.
در لیورپول هم کلوپ می‌داند  تا فینال لیگ قهرمانان، فابینیو را در اختیار نخواهد داشت و محمد صلاح و ویرجیل فن‌دایک هم در فینال جام حذفی آسیب دیدند. این دو بازیکن مهم لیورپول مشکل جدی ندارند، اما اوضاع آنها پیش از این سه دیدار سرنوشت‌ساز لیورپول در پایان فصل بررسی خواهد شد. اندی رابرتسون هم کمی آسیب دیده و شاید استراحت کند.
کلوپ پس از 120 دقیقه بازی با چلسی در جام حذفی، احتمالاً به بازیکنانش استراحت خواهد داد. سیمیکاس، جو گومز، روبرتو فیرمینو و کرتیس جونز امیدوارند در ترکیب ثابت قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی لیورپول: آلیسون؛ گومز، ماتیپ، کوناته، تسیمیکاس؛ جونز، هندرسون، کیتا؛ ژوتا، فیرمینو، دیاز
ترکیب احتمالی ساوتهمپتون: فارستر؛ واکر-پیترز، بدنارک، سالیسو، پرو؛ ردموند، وارد-پراوز، رومئو، س. آرمسترانگ؛ آدامز، بروژا

منبع: ایران ورزشی

دیدگاه‌ها