کد خبر : 1824761 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:49 | 21.5K بازدید | 6 دیدگاه

ناراحتی شدید مدافع آرسنال از ترک بتیس (عکس)

هکتور بیرین، وینگر آرسنال، که به صورت قرضی در رئال بتیس توپ می‌زد شدیدا از ترک این تیم ناراحت است.

ناراحتی شدید مدافع آرسنال از ترک بتیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، توجه همه حاضران در آخرین بازی خانگی رئال بتیس در این فصل که برابر گرانادا برگزار شد به هکتور بیرین بود. 
این وینگر کاتالان که قرارداد انتقال قرضی‌اش از آرسنال به بتیس در تاریخ 30 ژوئن سال جاری میلادی به پایان می‌رسد، پس از سوت پایان بازی نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. 
وقتی داور سوت پایان بازی را زد، این بازیکن روی چمن زانو زد و به وضوح مشخص بود که به شدت منقلب شده است. او به سختی زمین بازی را ترک کرد اما چند دقیقه بعد بار دیگر برگشت تا با هواداران بتیس خداحافظی کند. او شاید در این باشگاه افتخار ورزشی خاصی به دست نیاورد اما به نظر می‌رسد که از حضور در این تیم بسیار خوشحال و راضی بود. 

 

1714100


او پس از دور زدن در ورزشگاه و تشکر از هواداران این تیم که بارها از او خواستند در بتیس بماند، کفش‌هایش را از پا درآورد و چند دقیقه پا برهنه در زمین قدم زد. بورخا ایگلسیاس و آیتور رویبال که متوجه این موضوع شدند بلافاصله خودشان را به او رسانده و این بازیکن را در آغوش گرفتند و همراهی کردند. پس از آن خانواده این بازیکن نیز به زمین آمده و او را در آغوش گرفتند. 
این بازیکن تابستان گذشته چند پیشنهاد را رد کرد تا به رویای حضور در بتیس جامه واقعیت بپوشاند و به نظر می‌رسد که حالا از ترک این تیم و بازگشت به آرسنال به شدت ناراحت و غمگین است. 
این بازیکن توانست در طول دوران حضورش در این باشگاه بسیار در رختکن و بین هواداران محبوب شود و حالا باید دید که آیا آرسنال اجازه جدایی او با قیمتی منطقی را خواهد داد یا کار او برای ادامه حضور در بتیس را دشوار می‌کند.

دیدگاه‌ها