کد خبر : 1824765 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:02 | 29.3K بازدید | 3 دیدگاه

شوخی عجیب کاسمیرو با داور دیدار کادیز-رئال (عکس)

تصاویر منتشر شده از راهروهای ورزشگاه خانگی کادیز تعجب بسیاری را به دنبال داشته است.

شوخی عجیب کاسمیرو با داور دیدار کادیز-رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لالیگا در ورزشگاه خانگی کادیز مهمان این تیم بود و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
این بازی برای رئالی‌ها تشریفاتی بود چون آنها سه هفته قبل موفق شدند قهرمانی خودشان در این رقابت‌ها را مسجل کرده و جام قهرمانی را نیز در مراسمی بالای سر ببرند. 
بازیکنان کادیز پیش از شروع بازی به رسم قدیمی رقابت‌های لالیگا برای رئال مادرید که قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها به حساب می‌آمد تونل افتخار زدند تا به بازیکنان این تیم ادای احترام کرده باشند. 
حضور متئو لاهوز، داور سرشناس اسپانیایی، در این تونل در کنار بازیکنان کادیز و تشویق بازیکنان رئال پیش از شروع بازی باعث ایجاد حواشی بسیاری شد و انتقادهای زیادی را از این داور به دنبال داشت. 

 

1714110


حالا تصاویر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد کاسمیرو در راهروهای ورزشگاه خانگی کادیز در حال شوخی و خنده و معاشرت صمیمانه با لاهوز است و حتی ضربه‌ای هم به سر او می‌زند. همین موضوع واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.
یکی از کاربران توییتر با انتشار این ویدیو نوشت:« بی‌دلیل نیست که کاسمیرو هرگز در رقابت‌های لالیگا کارت قرمز دریافت نمی‌کند.»
این تصاویر در حالی منتشر شده که پیش از این نیز بارها و بارها به قضاوت‌های متئو لاهوز در دیدارهای رئال مادرید و حتی بارسلونا و سوت‌هایی که علیه یا به سود این دو تیم زده بود اعتراض شده بود.

دیدگاه‌ها