کد خبر : 1824787 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:18 | 6.3K بازدید | 3 دیدگاه

آخرین امیدهای سیدعباسی برای شگفتی بی‌سابقه

شانس بقای تیم مشهدی در لیگ برتر به حداقل رسیده اما شاگردان داوود سیدعباسی کماکان به تاریخ‌سازی و خلق یک شگفتی بزرگ امید دارند.

آخرین امیدهای سیدعباسی برای شگفتی بی‌سابقه

به گزارش "ورزش سه"، تساوی مقابل پیکان در خانه، امیدهای شهرخودرو برای بقا در سطح اول فوتبال ایران را کم‌رنگ‌تر کرد اما شکست فجرسپاسی و توقف نفت مسجدسلیمان باعث شد تا تیم مشهدی کماکان این فرصت را داشته باشد تا از مهلکه سقوط در 3 هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران بگریزد.

قرعه سخت و مصاف با سه تیم بالانشین جدول، سد راه شاگردان داوود سیدعباسی شده و شاید تنها معجزه و خلق یک شگفتی تاریخی بتواند در سه بازی آینده جلوی سقوط نماینده استان خراسان رضوی به لیگ یک را بگیرد.

عنابی‌پوشان مشهدی در دو بازی خارج از خانه پیاپی بایستی به مصاف سپاهان و پرسپولیس بروند و سپس در هفته پایانی در مشهد از فولاد میزبانی کنند.

در دور رفت شهرخودرو مقابل سپاهان و فولاد شکست خورد و توانست از پرسپولیس امتیاز بگیرد، اما شاگردان سیدعباسی امیدوارند که با توجه به نمایش‌های خوب‌شان در هفته‌های اخیر، بتوانند انتقام دور رفت را بگیرند و برابر مدعیان بالانشین جدول به پیروزی برسند!

در حال حاضر تیم فوتبال شهرخودرو با 16 امتیاز قعرنشین جدول لیگ برتر است و فجرسپاسی با 19 امتیاز و نفت مسجدسلیمان با 20 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند و در سه هفته پایانی لیگ برتر، دو تیم بایستی از جمع سه تیم یاد شده سقوط‌شان به لیگ یک قطعی شود.

نماینده استان خراسان رضوی در تیررس بوده و شاگردان سیدعباسی امید به آن دارند که با خلق یک شگفتی بی‌سابقه تیم خود را در لیگ برتر حفظ کنند.

دیدگاه‌ها