کد خبر : 1824796 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:25 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

اوایل فصل بعد هم در زمین خودمان نیستیم؛

اسماعیلی: در زمین حریف‌مان میزبان هستیم!

سرمربی موقت نساجی نسبت به عدم میزبانی این تیم در استان مازندران گلایه کرد.

اسماعیلی: در زمین حریف‌مان میزبان هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری قبل از بازی نساجی و هوادار ضمن عرض تبریک به‌مناسبت روز روابط عمومی عنوان کرد: بازی با هوادار شرایط خاص خود را دارد. آنها تیم منسجم و خوبی دارند و در نیم‌فصل دوم نشان دادند جزو بهترین‌ها هستند. قطعا ما هم برای بازی فردا برنامه‌هایی داریم.

او ادامه داد: امیدوارم پس از اتفاقاتی که برای نساجی رخ داده و بازی هفته قبل که یک مسابقه خاص بود و آن تغییر سیستم و شرایط را داشتیم، شرایط خوبی پیدا کنیم. تعدادی از بازیکنان بزرگی کردند و خودشان را با توجه به سیستم هماهنگ کردند و نمایش خوبی داشتند که امیدوارم برابر هوادار نیز به همین شکل باشند تا نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی موقت نساجی در خصوص انتقال بازی این تیم از مشهد به تهران برای دیدار با هوادار گفت: گفتن این مسائل تکرار مکررات است. متاسفانه هنوز زمین ما آماده نشده و باید در جایی غیر از مازندران بازی کنیم. امیدوارم ورزشگاه شهید وطنی آماده شود تا برای فصل آینده در زمین خودمان میزبانی کنیم. در این شرایط باید در تهران به میدان برویم و در زمین هوادار میزبانی کنیم!

اسماعیلی یادآور شد: امیدوارم این مسائل روی کار بازیکنان نساجی تاثیرگذار نباشد که البته مطمئنم بازیکنان ما با تجربه هستند و بازی خودشان را انجام خواهند داد، اما مسؤولان باید درباره زمان آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی صحبت کنند ولی خودم به‌عنوان یک مازندرانی باید بگویم کارمان سخت است. با اینکه مراحل پایانی بازسازی در حال انجام است، اما زمین استادیوم از لحاظ شرایط چمن و بذر در این مقطع از سال، وضعیت دشواری دارد و به نظر خودم حتی به چند بازی ابتدایی فصل آینده هم نمی‌رسد!

او در خصوص برگزاری بازی نساجی و هوادار در هوای آلوده تهران گفت: اینطور که شنیدیم تهران، آلوده‌ترین شهر دنیاست ولی مسؤولان تصمیم‌گیری می‌کنند که بازی انجام شود یا خیر. با این حال، ما برای مسابقه فردا آمادگی داریم. امیدوارم اتفاقی که به صلاح فوتبال است، بیفتد و بازیکنان ما به سلامت این مسابقه را تمام کنند.

سرمربی موقت نساجی در خصوص غایبان این تیم مقابل هوادار ابراز کرد: علیرضا حقیقی به دلیل محرومیت را در اختیار نداریم و مثل هفته قبل با توجه به شرایط امسال و پروازهای مکرر روی سه، چهار بازیکن، آنها را به صورت ۱۰۰درصد نخواهیم داشت ولی امیدواریم در شرایط بازی به خوبی از آنها بهره بگیریم.

اسماعیلی در خصوص اینکه همزمان به‌عنوان سرمربی و سرپرست در بازی فردا روی نیمکت حضور دارد، گفت: در حال حاضر مسؤولیت کادر فنی با بنده است و سایر دوستان دیگر مسائل را پیگیری می‌کنند. ما هم در کنار تیم هستیم تا فصل را تمام کنیم.

دیدگاه‌ها