کد خبر : 1824832 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 17:57 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

6 هفته و 12 امتیاز برای شمس‌آذر؛

نماینده شورا، مربی ماه لیگ دسته اول !

مدیر پیشین تیم فوتبال پیکان و نماینده سابق شوررای شهر قزوین‌ توانسته در کسوت سرمربی در لیگ یک بدرخشد و نتایج خوبی را کسب کند.

نماینده شورا، مربی ماه لیگ دسته اول !

به گزارش "ورزش سه" از اسفندماه سال گذشته با هدف بقای تیم فوتبال شمس آذر قزوین در لیگ یک، سعید دقیقی به عنوان جانشین پژواک کرم‌پور در تیم قزوینی انتخاب شد و دقیقی با توجه به نتایج ضعیف تیمش در ابتدای فصل، کار بسیار دشواری برای حفظ سهمیه استان قزوین در لیگ یک داشت.

اما این سرمربی جوان کارش را با پیروزی آغاز کرد و رفته رفته وضعیت شمس آذر با هدایت سعید دقیقی در جدول لیگ یک بهبود پیدا کرد و آن‌ها در 6 هفته گذشته شکست‌ناپذیر بوده و توانسته‌اند 12 امتیاز به‌دست آورند که ثبت میانگین امتیازی 2 در هر مسابقه باعث شده تا شاگردان دقیقی از منطقه خطر فاصله بگیرند.

اوج درخشش بازیکنان شمس آذر در مصاف شب گذشته‌شان با ملوان بود که توانستند مدعی اصلی صعود به لیگ برتر را متوقف کنند و یک امتیاز ارزشمند برابر ملوان به‌دست آوردند تا صدر جدول را ملوان از دست بدهد و مس کرمان صدرنشین لیگ یک شود.

تداوم نتایج درخشان شمس آذر با هدایت سعید دقیقی در شرایطی که آن‌ها تا پیش از حضور این سرمربی جوان در 18 بازی تنها 16 امتیاز کسب کرده بودند می‌تواند سهمیه استان قزوین را در رقابت‌های لیگ یک حفظ کند و تلاش شاگردان دقیقی برای حضور در رتبه‌های میانی جدول با کسب نتیجه در 4 دیدار پایانی فصل است.

دیدگاه‌ها