کد خبر : 1824839 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:19 | 22.6K بازدید | 13 دیدگاه

ما باعث تغییر نگاه مردم شدیم؛

ادرسون یا آلیسون؟ بهتر است سکوت کنم!

خولیو سزار، دروازه‌بان سابق برزیل، از انتخاب گلر برتر بین آلیسون از لیورپول و ادرسون از منچسترسیتی خودداری کرده است.

ادرسون یا آلیسون؟ بهتر است سکوت کنم!

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون در لیورپول و ادرسون در منچسترسیتی، به وضوح به‌عنوان دو تا از بهترین دروازه‌بانان نسل خود شناخته می‌شوند و کار تیته همیشه برای انتخاب سنگربان اصلی تیم ملی برزیل دشوار بوده است. در واقع انتخاب بین ادرسون و آلیسون برای همه اغلب آسان نیست و هر دوی آنها با ثبت 20 کلین شیت در لیگ برتر در این فصل، نقش مهمی در کشیده شدن نبرد قهرمانی به هفته آخر داشته‌اند. این در حالیست که در گذشته همه ضعف فوتبال برزیل را عملکرد گلرهای این کشور می‌دانستند، اما حضور دیدا و ژولیو سزار در ترکیب میلان و اینتر در ابتدای هزاره جدید، این ذهنیت را تغییر داد.

1714197

ژولیو سزار گفت: "آلیسون بکر یا ادرسون؟ سوال دشواری است، ترجیح می‌دهد سکوت کنم. در سال‌های گذشته و پس از عملکرد من دیدا و من، هواداران فوتبال در اروپا جایگاه ما در فوتبال برزیل را به مثابه یک پست مهم در نظر گرفتند. زمانی که به ایتالیا رسیده و راهی اینتر شدم، همه در مورد در سال 1982 و عملکرد والدیر پرز صحبت می‌کردند. (دروازه‌بانی که در جام جهانی مرتکب اشتباهات بزرگی شد). 

در ادامه آنها گفتند که من مثالی برای اثبات این فرضیه هستم که عملکرد دروازه‌بان‌های برزیلی بهتر شده و این کشور همیشه دروازه‌بان‌های بزرگی داشته است. پس در ادامه مردم در این کشور شروع به احترام گذاشتن به عملکرد گلرهای برزیلی کردند.

اما حالا اگر بخواهیم در مورد بهترین سه دروازه‌بان برتر جهان صحبت کنیم، می‌توانیم از ادرسون و آلیسون بکر نام برده و در مورد آنها صحبت کنیم. البته فقط این فقط این دو نیستند، بلکه گلرهای دیگری نیز از برزیل در اروپا وجود دارند. حالا اغلب مردم به دروازه بان‌های برزیلی در فوتبال جهان احترام می‌گذارند. وقتی در مورد مرد شماره یک تیم ملی برزیل در جام جهانی صحبت کنید، متوجه خواهید شد تیته نیازی به نگرانی در مورد هیچ‌یک از این دو نفر ندارد."

دیدگاه‌ها