کد خبر : 1824844 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:56 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان؛

معجزه کونته؛ تاتنهام بیمار حالا مدعی شده!

تاتنهام در ماه‌های اخیر زیر نظر آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و باتجربه خود به‌شدت متحول شده است.

معجزه کونته؛ تاتنهام بیمار حالا مدعی شده!

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل فصل جاری و بعد از برکناری نونو اسپریتو بود که آنتونیو کونته با قراردادی 18 ماهه با تاتنهام امضا کرده و هدایت این تیم را به عهده گرفت. آنتونیو کونته در این مدت به خوبی شرایط تاتنهام را تغییر داده و اسپرز حالا در آستانه رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان قرار دارد. دستیابی به این هدف در زمان انتخاب این سرمربی ایتالیایی در نوامبر برای بسیاری غیرممکن به نظر می‌رسید، اما تاتنهام با دو امتیاز برتری نسبت به آرسنال در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است.

1712953

اسپرز تحت هدایت کونته در 16 مسابقه از 27 بازی خود در لیگ برتر پیروز شده و در این مدت 53 امتیاز کسب کرده است. تاتنهام هنگام اخراج نونو اسپیریتو سانتو در ابتدای نوامبر در رده نهم جدول لیگ برتر قرار داشته، پنج امتیاز کمتر از وستهم رده چهارمی کسب کرده و در 10 بازی آخر خود پنج بار مغلوب شده بودند. اما تیم کونته از نوامبر فقط 6 بار شکست خورده و در پنج بازی آخرش در لیگ برتر این اتفاق رخ نداده است.

خریدهای اسپرز ژانویه نقش کلیدی در بازگشت تاتنهام داشتند. بهتر از همه، دژان کولوسفسکی که با قراردادی قرضی از یوونتوس به تاتنهام پیوست، در 17 مسابقه در لیگ برتر سه گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل ارسال کرده است. به لطف این عملکرد، تاتنهام حالا به هدف اصلی خود یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شده است. البته آینده آنتونیو کونته در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و اخباری در مورد احتمال حضور این سرمربی روی نیمکت پاری‌سن ژرمن شنیده شده است.

دیدگاه‌ها