کد خبر : 1824852 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:27 | 43.2K بازدید | 24 دیدگاه

ریو فردیناند:

غیبت رونالدو در لیست بهترین‌های فصل خنده‌دار است

ریو فردیناند، مدافع سابق یونایتد غیبت کریستیانو رونالدو در لیست نامزدهای بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را خنده‌دار توصیف کرد.

غیبت رونالدو در لیست بهترین‌های فصل خنده‌دار است

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بین ترنت الکساندر آرنولد (لیورپول)، ژائو کانسلو (منچسترسیتی)، کوین دی بروین (منچسترسیتی)، بوکایو ساکا (آرسنال)، محمد صلاح (لیورپول)، سون هیونگ مین (تاتنهام) و جیمز وارد پروز (ساوتهمپتون)، به‌عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب خواهد شد و کریستیانو رونالدو علی‌رغم 18 بار گلزنی در طول فصل جایی در این لیست ندارد. 

حالا ریو فردیناند، هم‌تیمی سابق این ستاره پرتغالی در ترکیب منچستریونایتد معتقد است که کریستیانو رونالدو عدم انتخاب بین نامزدهای بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را به مثابه بی احترامی به خود تلقی می‌کند.

1711648

ریو فردیناند گفت: "نام بوکایو ساکا در نامزدهای بهترین بازیکن سال قرار دارد؟ چه کسی به او رای داده است؟ رونالدو باید جلوتر از تعدادی از این بازیکنان در لیست نهایی قرار می‌گرفت. البته احتمالا رونالدو برنده جایزه بهترین بازیکن فصل نمی‌شد، اما به نظر من چنین انتخاباتی تنها خنده‌دار است. رونالدو این انتخاب را به‌عنوان یک بی احترامی به خود تلقی می‌کند، اما همیشه این موارد است که به او کمک می‌کند. در این شرایط رونالدو به این فکر می‌کند، چطور جرات کردید نام من را در لیست نهایی قرار ندهید؟ انتخاب نامزدهای بهترین بازیکن بر اساس آمار است. پس رونالدو با خود فکر می‌کند من که بیشتر از بسیاری از بازیکنان موفق به گلزنی شده‌ام. در واقع به غیر از محمد صلاح آمار گلزنی من از همه بهتر است، پس در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید؟"

دیدگاه‌ها