کد خبر : 1824854 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:43 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

شاهین تیمی با بال‌های شکسته رو به سقوط!

حمید درخشان روز گذشته در مصاحبه پس از تساوی مقابل شاهین بوشهر بدون توجه به دو امتیاز از دست رفته تیمش از وضعیت این تیم قدیمی ابراز تاسف کرد.

شاهین تیمی با بال‌های شکسته رو به سقوط!

به گزارش "ورزش سه"، برای آنهایی که فوتبال را جدی‌تر دنبال می‌کنند و البته هواداران تیم فوتبال شاهین خیلی سقوط این تیم جای تعجب ندارد؛ تیمی که در لیگ نوزدهم توانست خودش را پس از چند سال تلاش در لیگ دسته اول به لیگ برتر برساند، ولی مشکلات مالی و وجود نداشتن ساختاری مناسب در بوشهر سبب شد تا حضورش در بالاترین سطح فوتبال ایران فقط یک فصل باشد و آنها دوباره به امید اینکه وقتی دوباره به لیگ یک برگردند منابع مالی هم می‌آید، رقابت را آغاز کردند.
فصل گذشته شاهینی‌ها با داود مهابادی یکی از تیم‌های بالانشین شدند ولی در فصل جدید تغییرات و تحولات بیش از حدی که در کادر فنی و مدیریتی این تیم آغاز شده بود، کار دست‌شان داد و بازیکنان که مدام با قول‌های بی‌سرانجام روبه‌رو می‌شدند مانند ماشین‌سازی خیلی زود از 16 تیم دیگر جا ماندند و حالا چند هفته‌‍ای هست که سقوط هر دو تیم مسجل شده است.

1714223
شاهینی‌ها در این فصل از امکانات اولیه یک تیم فوتبال نظیر تیم پزشکی نیز محروم بوده‌اند و باید دید مسئولان چه تصمیمی برای این تیم خواهند گرفت که سال آینده را باید در لیگ دسته دوم آغاز کند.

شب گذشته شاهین بی‌پناه‌تر از همیشه به ورزشگاه دستگردی آمده بود؛ نه چهره سرشناسی روی نیمکت دیده می‌شد و نه مشکلات متعدد این تیم به بازیکنان مستعد اجازه خودنمایی، پرواز و نشان دادن توانایی‌هایشان می‌داد. با وجود تمام این کمبودها بازیکنان این تیم جانانه تا دقیقه 97 که سوت پایان بازی مقابل سایپا به صدا درآمد اگرچه قدرت حمله به حریف بحران زده را نداشتند، اما جنگیدند و با یک امتیاز تهران را ترک کردند تا امتیازات آنها در پایان هفته سی‌ام 12 بشود.
مهدی طارمی و مهدی قائدی دو بازیکن از آخرین استعدادهای کشف شده استان بوشهر هستند که پس از درخشش در فوتبال ایران هر دو لژیونر شدند. تیمی با ریشه‌ و با قدمت مثل شاهین سرمایه گران‌بهایی برای فوتبال هر کشوری به شمار می‌آید، اما انگار در ایران فعلا توجهی به این سرمایه‌ها وجود ندارد و آنها سال به سال در حال سقوط هستند و با ادامه این روند معلوم نیست حتی چند سال دیگر نامی از شاهین در میان باشد!

1714224

دیدگاه‌ها