کد خبر : 1824875 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 21:42 | 27.8K بازدید | 10 دیدگاه

قهرمانی اینتر؟ شاید میلان به سرنوشت ما دچار شد

ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر معتقد است که هنوز امکان قهرمانی این تیم در سری آ وجود دارد.

قهرمانی اینتر؟ شاید میلان به سرنوشت ما دچار شد

به گزارش "ورزش سه"، 5 می یک روز بسیار تلخ در اذهان هواداران نراتزوری است. روزی که یوونتوس در هفته پایانی فصل 01-2000 توانست قهرمانی را از چنگ اینتر در بیاورد. بیانکونری در هفته آخر موفق شد با دو گل اودینزه را شکست دهد، در حالی که اینتر با شکست 4-2 برابر لاتزیو مواجه شد و در نهایت این یوونتوس بود که موفق شد در آن فصل اسکودتو را فتح کند.

1712015

ماسیمو موراتی در آن زمان ریاست باشگاه اینتر را برعهده داشت و حالا او ابراز امیدواری کرده که اتفاقی مانند آن رخ دهد تا نراتزوری در هفته آخر فاتح اسکودتو شود. او گفت: "سخت است اما در فوتبال همه چیز ممکن است. معجزه ممکن است اتفاق بیفتد و همه چیز از لحظه‌ای به لحظه دیگر تغییر کند. ما این را خوب می‌دانیم. میلان و اینتر دو تیم بزرگ هستند. ممکن است مانند پروجا باران ببارد، یا میلان می‌تواند در 5 می با سرنوشتی مشابه ما روبه‌رو شود. شاید 22 می می‌تواند به 5 می آنها تبدیل شود."

1712754

رئیس سابق باشگاه اینتر در ادامه باز هم تاکید کرد که هنوز هیچ چیز تمام نشده و اینتر همچنان می‌تواند به قهرمانی در رقابت‌های این فصل سری آ امیدوار باشد. ماسیمو موراتی در ادامه گفت: "من هنوز معتقدم اینتر فرصتی برای رسیدن به قهرمانی دارد. یک بازی باقی مانده است و هر اتفاقی ممکن است در فوتبال بیفتد. ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد، اما هر اتفاقی ممکن است بیفتد. اجازه دهید ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد."

دیدگاه‌ها