کد خبر : 1824879 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:43 | 23.7K بازدید | 2 دیدگاه

مهدی کریمیان و یک تجربه شیرین

شاهین بندرعامری به لیگ دسته اول صعود کرد

هافبک اسبق استقلال موفق شد تیمش را به لیگ دسته اول برساند.

شاهین بندرعامری به لیگ دسته اول صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کریمیان در اولین تجربه جدی سرمربیگری خود موفق شد تیم شهید بندرعامری را به لیگ دسته اول بیاورد و پرونده این گروه از رقابت‌ها را به سود خود خاتمه دهد.

بندرعامری که فصل گذشته نیز تا آستانه حضور در پلی آف لیگ دسته اول پیش رفته بود، در ادامه با توجه به اتفاقاتی که رقم خورد این شانس را از دست داد تا در نهایت دو تیم ویستاتوربین و شهرداری ماهشهر برگزار کننده پلی آف باشند و شاگردان میلاد بلادی و ویستاتوربین مهمان لیگ آزادگان شدند.

در این فصل اما بندرعامری با هدایت مهدی کریمیان چالش دوباره‌ای را استارت زد و در نهایت نیز موفق شد با عبور از سد رقبای خود، طعم حضور در لیگ دسته اول را بچشد.

در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها و در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم از گروه دوم، تیم فوتبال شاهین بندرعامری میزبان شهید قندی یزد بود. شاهین‌های سفیدپوش پیش از این دیدار با کسب 45 امتیاز و با فاصله هشت امتیازی نسبت به تیم رده دومی ون پارس نقش جهان اصفهان در رده اول جدول گروه خود حضور داشت. شاگردان مهدی کریمیان در هفته بیست و سوم برابر دیگر تیم مدعی و باسابقه فوتبال ایران یعنی شهید قندی یزد با یک نمایش تهاجمی و موفق در نهایت به برتری چهار - یک دست یافتند و با توجه به فاصله امتیازی خود، موفق شدند خیلی زودتر از پایان فصل، جواز صعود را به دست بیاورند.

سه هفته پیش از پایان لیگ دسته دوم شاهین بندرعامری جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کرد تا خود را اکنون مهیای چالش بزرگتر حضور در لیگ آزادگان با هدایت مهدی کریمیان کند.

دیدگاه‌ها