کد خبر : 1824890 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 08:37 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

گلزن ایرالکو به پرسپولیس، غایب مقابل استقلال؟

وینگر تیم آلومینیوم اراک شرایط نامشخصی برای دیدار فردا برابر استقلال دارد.

گلزن ایرالکو به پرسپولیس، غایب مقابل استقلال؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی فردا پنج‌شنبه یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هشتم لیگ برتر را مقابل استقلال برگزار می‌کند که اراکی‌ها علاوه بر میلاد فخرالدینی که محروم و به‌طور قطعی غایب است، احتمال دارد نفرات دیگری هم در اختیار نداشته باشند و نتوانند با شکل کاملی برابر قهرمان لیگ برتر قرار بگیرند.

محمد علی‌نژاد، وینگر چپ آلومینیوم که فصل خوبی را در این تیم سپری کرده و جزو نفرات ثابت اراکی‌ها به حساب می‌آید، در دیدار اخیرشان برابر صنعت نفت آبادان از ناحیه کشاله ران پای راست آسیب دید و در ابتدای نیمه دوم تعویض شد تا شرایط نامشخصی برای دیدار با استقلال پیدا کند.

علی‌نژاد که در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس یک گل تماشایی به ثمر رساند و سه پاس گل هم در این فصل داده، در روزهای اخیر دور از تمرینات گروهی آلومینیوم بوده و دیروز سه‌شنبه نیز به‌صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری کرد تا مشخص شود شرایط چندان مطلوبی در آستانه دیدار با استقلال ندارد.

علی‌نژاد که غیر از یک مسابقه، در تمام مسابقات این فصل برای آلومینیوم اراک به میدان رفته و نمایش موثری در پست وینگر چپ داشته، احتمال دارد یکی از غایبان تیمش برابر استقلال باشد که البته وضعیت غیبت یا حضور او برابر آبی‌پوشان تا فردا مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها