کد خبر : 1824894 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:15 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ: بازیکنانم نشان دادند که خارق‌العاده هستند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد بازیکنانش در جریان پیروزی برابر ساوتهمپتون تقدیر کرد.

کلوپ: بازیکنانم نشان دادند که خارق‌العاده هستند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این تیم با کسب این سه امتیاز و با توجه به تساوی منچسترسیتی در بازی این هفته برابر وستهام، حالا بار دیگر اختلاف امتیازش با این تیم را به عدد یک رسانده و امیدوار است که بتواند در هفته پایانی جام قهرمانی را از آن خود کند. 
کلوپ شب گذشته تصمیم گرفت بسیاری از بازیکنان نیمکت‌نشین را در زمین مورد استفاده قرار دهد تا با توجه به بازی در فینال جام حذفی و همچنین فینال لیگ قهرمانان پیش‌رو و بازی هفته آخر، شرایط بازیکنان را نیز در نظر بگیرد. 
این مربی آلمانی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«من از این عملکرد بسیار خوشحال هستم. این نمایشی بسیار تاثیرگذار بود. با وجود این پسرها انگار که چند فراری در گاراژ دارم. من به آنها اجازه خودنمایی دادم و آنها چنین نمایشی از خودشان ارائه کردند.»

 

1710689


او با اشاره به درخشش این بازیکنان ذخیره در زمین اظهار داشت:« مطمئن نیستم هاروی الیوت آخرین بار کی بازی کرد. کورتیس جونز فرصتی برای بازی نداشت، او فقط هر از چند گاهی در زمین قرار می‌گرفت. تاکومی مینامینو واقعا عالی بود و به نظر می‌رسد این که او بیشتر بازی نمی‌کند نوعی جنایت است. الکس اوکسلید چمبرلین در این مدت بازی نکرده اما در شرایطی عالی بود.»
کلوپ ضمن تقدیر از بازیکنان تیمش اضافه کرد:« گاهی بازی برای بازیکنان من بسیار سخت شده است. هر اتفاقی که امسال رخ بدهد به خاطر این گروه است. آنها خارق العاده هستند و بار دیگر این موضوع را در بازی امشب در زمین نشان دادند. آنها نمایشی باورنکردنی را ارائه کردند. من 9 تغییر ایجاد کردم و اگر این کار جواب نمی‌داد مسئولیتش با من بود اما حالا جواب دادند و مسئولیتش 100 درصد با بازیکنان است.»

دیدگاه‌ها