کد خبر : 1824897 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:38 | 30.5K بازدید | 5 دیدگاه

هندرسون:

تماشای برنامه کودک را به بازی سیتی ترجیح می‌دهم

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، پس از پیروزی برابر ساوتهمپتون، اظهارات جالبی را درباره منچسترسیتی مطرح کرد.

تماشای برنامه کودک را به بازی سیتی ترجیح می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس روبروی ساوتهمپتون قرار گرفت و در نهایت توانست با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
منچسترسیتی این هفته در دیدار برابر وستهام با نتیجه 2-2 متوقف شد تا شاگردان یورگن کلوپ با کسب سه امتیاز این بازی، اختلاف امتیازشان با سیتیزن‌ها را به یک امتیاز رسانده و به دیدار هفته آخر برای کسب جام قهرمانی امیدوار باشند. 
هندرسون پس از پایان بازی در پاسخ به این سوال که آیا بازی تیم حریف را در رقابت‌های لیگ برتر تماشا می‌کند یا خیر گفت:« نه معمولا بازی آنها را نمی‌بینم. بعضی از بازیکنان تیم دیدارهای سیتی را تماشا می‌کنند. البته اگر زمان کافی داشته باشم و در خانه باشم شاید بازی آنها را ببینم اما تماشای بازی‌های آنها هرگز جذاب نیست، بنابراین ترجیح می‌دهم تلویزیون را روی شبکه مربوط به کودکان قرار دهم.»

 

1677687


او با تمجید از عملکرد تیم رقیب اضافه کرد:« آنها تیمی فوق العاده هستند. بازیکنانی باورنکردنی و یک سرمربی فوق‌العاده دارند و رقابت با آنها همیشه دشوار است اما حس می‌کنم ما از ژانویه واقعا روند خوبی را آغاز کردیم. در آن زمان عقب بودیم و به نظر نمی‌رسید که بتوانیم رقابت را تا هفته آخر بکشانیم. بنابراین فکر می‌کنم بازیکنان لیورپول به خاطر تلاشی که داشتند و توانستند این رقابت را تا هفته آخر لیگ بکشانند شایسته تقدیر هستند.»
منچسترسیتی در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف استون ویلا برود و لیورپول میزبان ولورهمپتون است.

دیدگاه‌ها