کد خبر : 1824914 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:35 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ 2؛ چوکا در یک قدمی قهرمانی

در پایان هفته بیست و چهارم لیگ 2 در گروه الف تیم چوکا تالش با مربیگری حسن اشجاری در آستانه قهرمانی در این بازی‌ها و صعود مستقیم به لیگ یک قرار گرفت.

لیگ 2؛ چوکا در یک قدمی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم و مجموعا سه تیم به دسته اول صعود می کنند. در بازی های هفته بیست و چهارم و در گروه الف چوکا در تهران نیروی زمینی را یک بر صفر شکست داد و شمار امتیازات خود را به عدد 50 رساند. در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی ها اختلاف 4 امتیازی چوکا با تیم دوم جدول به این معنی است که چوکا بیشترین شانس را برای قهرمانی در گروه و صعود مستقیم به لیگ یک دارد.

شهرداری بندرعباس با مربیگری امیر خلیفه اصل که هفته های متمادی صدرنشین بود این هفته در مشهد در برابر تیم پیام توس به تساوی بدون گل رسید تا از کورس قهرمانی عقب بماند اما این شانس را دارد که با صعود به مرحله پلی آف برای صعود به لیگ یک به رقابت ادامه دهد. شهرداری بندرعباس 4 امتیاز از تیم سوم پیش است و به نظر می رسد در پایان تیم چوکا تالش است که قهرمان می شود و تیم شهرداری بندرعباس هم راهی پلی آف خواهد شد.

 

1714298

 

اما در گروه ب صعود شاهین بندرعامری با هدایت مهدی کریمیان بازیکن اسبق تیم های سپاهان و استقلال قطعی شد. این تیم با پیروزی 4-1 در برابر شهید قندی یزد 48 امتیازی شد و 10 امتیاز از تیم دوم جدول پیش افتاد در حالی که تنها سه هفته به پایان بازی ها باقی مانده است. در چنین شرایطی اگر شاهین در بازی های باقی مانده بازنده شود و تیم دوم همه بازی هایش را برنده شود باز هم شاهین قهرمان خواهد شد. مهدی کریمیان که در دوران بازیگری سه بار به همراه تیم سپاهان قهرمان لیگ برتر شد و جام گرفت این بار در قامت مربی، جام قهرمانی لیگ 2 را بر بالای سر خواهد برد. در گروه ب که سه هفته به پایان بازی ها باقی مانده چند تیم مدعی صعود به مرحله پلی آف هستند که یکی از آنها خلیج فارس ماهشهر شگفتی ساز جام حذفی است. این تیم در هفته بیست و سوم یکی از رقبا یعنی اسپاد الوند را با نتیجه دو بر صفر شکست داد و نشان داد مدعی جدی صعود به مرحله پلی آف است. ون پارس هم 38 امتیازی است و این هفته موفق شد تیم مدعی نود را در ارومیه متوقف کند. جز این دو تیم یعنی خلیج فارس ماهشهر و ون پارس تیم های نود ارومیه، اسپاد الوند، فولاد نوین و شهید قندی مدعی صعود به مرحله پلی آف هستند و از بین این 6 تیم در سه هفته پایانی تنها یک تیم شانس صعود به مرحله پلی آف را خواهد داشت.

 

1714297

 

هفته 24 – گروه الف

آبی پوشان 0– شهدای بابلسر 0
شهدای رزکان کرج 2 – نفت و گاز گچساران 1 
سپیدرود رشت 0 – شهرداری بم 2 
ایرانجوان بوشهر 0 – بعثت کرمانشاه 3 
پیام توس خراسان 0 – شهرداری بندرعباس 0 
نیروی زمینی تهران 0 – چوکا تالش 1 
شهرداری ماهشهر 1  - شهید اورکی 3

هفته 23 – گروه ب

ایمان سبز شیراز 1 – اترک بجنورد 1 
عقاب تهران 0 – مس نوین کرمان 0 
پاس همدان 1 – فولاد نوین اهواز 1 
نود ارومیه 0 – ون پارس 0 
شاهین بندرعامری 4 – شهید قندی یزد 1 
خلیج فارس ماهشهر 2 – اسپاد الوند 0 
گل ریحان 0 – شهرداری نوشهر 3

دیدگاه‌ها