کد خبر : 1824949 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:06 | 2K بازدید | 1 دیدگاه

هادی ساعی:

دلیل عدم دعوت از تکواندوکاران المپیکی به تیم ملی، فنی بود

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص دلیل عدم حضور آرمین هادی‌پور تکواندوکار المپیکی، در ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا توضیح داد.

دلیل عدم دعوت از تکواندوکاران المپیکی به تیم ملی، فنی بود

به گزارش "ورزش سه" هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، در خصوص ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: ترکیب تیم مردان مشخص شده و برای بانوان هم فردا (پنجشنبه 29 اردیبهشت) مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد.

وی در واکنش به عدم حضور برخی ورزشکاران المپیکی در ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این عدم حضور آن‌ها کاملاً فنی بوده و متاسفانه در مسابقات انتخابی نتوانستند پیروز میدان شوند و طبق قانون اجازه حضور در این رقابت‌ها را ندارند. به طور مثال آرمین هادی‌پور مقابل یکی از جوانان تکواندوکار در این رقابت‌ها شکست خورد و طبیعی است که نباید در ترکیب این مسابقات حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه به مشکلات مالی فدراسیون اشاره کرد و گفت: در سال جاری فدراسیون تکواندو مسابقات و رقابت‌های زیادی دارد و متاسفانه مشکلات مالی زیادی داریم و تمام سعی ما این است که اسپانسر خوب و مناسبی برای این رشته پیدا کنیم فعلاً موفق نشدیم ولی در تلاش هستیم چاره‌ای بیندیشیم.

وی در پایان به موضوع استعدادیابی در رشته تکواندو در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مسابقات نونهالان و نوجوانان در حال برگزاری است و قطعاً کارشناسان تکواندو در حال رصد و شناسایی این استعدادها هستند.

دیدگاه‌ها