کد خبر : 1824977 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:59 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

یک تصمیم سخت پیش روی پیام؛

نیازمند فقط جایی می‌رود که بازی کند

سنگربان ملی‌پوش پورتیموننزه در سالی که به جام جهانی 2022 قطر منتهی می‌شود فقط به تیمی خواهد رفت که به او تضمین بازی داده شود.

نیازمند فقط جایی می‌رود که بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند با درخشش در تیم فوتبال پیکان در ابتدای لیگ هجدهم اولین خرید امیرقلعه‌نویی برای سپاهان لقب گرفت و طی سه فصل حضور در این تیم توانست به افتخارات فردی زیادی دست پیدا کند و در لیگ نوزدهم بود که توانست بیشترین دقایق گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران را از سیدحسین بگیرد و به نام خودش بزند.
این بازیکن پس از سه فصل درخشان در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی راه جدایی در پیش گرفت و در شرایطی که انتظار می‌رفت این انتقال پس از پایان لیگ نوزدهم انجام شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به هفته‌های پایانی لیگ بیستم کشیده شد و پیش از پایان فصل مشخص شد پورتیموننزه مقصد آینده نیازمند است.
حضور پائولو سرجیو که سابقه مربیگری در صنعت نفت آبادان را در کارنامه دارد، این گمانه‌زنی را ایجاد می‌کرد که نیازمند با توجه به توانایی‌هایی که دارد، شرایط خوبی در پرتغال داشته باشد، ولی این مربی علی‌رغم درخشش پیام نیازمند در جام حذفی، در مسابقات لیگ خیلی دیر و بدموقع به گلر ایرانی تیمش اعتماد کرد. حتی بازی دادن او مقابل پورتو در روزی که نیمی از تیم اصلی پورتیموننزه و تمامی بازیکنان اصلی خط دفاعی غایب بودند، دردسرهایی را برای مدیران باشگاه و سرمربی تیم ایجاد کرد و آنها در رسانه‌های پرتغالی متهم به تبانی شدند.
البته نیازمند یک مرتبه دیگر هم در لیگ پرتغال فرصت بازی به دست آورد که در آن مسابقه هم علی‌رغم نمایش قابل قبول، شاگردان پائولو سرجیو شکست خوردند تا کارنامه نیازمند در پایان اولین فصل حضورش در لیگ پرتغال دو حضور در جام حذفی و دو حضور در لیگ باشد. پورتیموننزه هم با وجود شروع خوبی که داشت، با 34 امتیاز سیزدهم شد و البته قرارداد سرجیو دو فصل دیگر تمدید شده تا نیازمند به شدت نگران آینده‌اش باشد.
 

1714391


حالا پیام نیازمند که در آخرین اردوی تیم ملی هم به همین دلیل غایب بود و جای خود را به حسین حسینی داد، برای فصل آینده ایده‌های متفاوتی در ذهن دارد. او همین حالا با پیشنهاداتی هم از فوتبال ایران مواجه است ولی با توجه به اینکه به افتخارات فردی زیادی در فوتبال ایران دست پیدا کرده، تمایل به ادامه حضور به عنوان لژیونر دارد و البته این اتفاق در صورتی رقم خواهد خورد که او بتواند در پورتیموننزه یا هر تیم دیگری که به آن می‌پیوندند فرصت بازی داشته باشد. در غیر اینصورت مانند علیرضا بیرانوند که از بوآویشتا خداحافظی کرد و در آستانه بازگشت به پرسپولیس و لیگ برتر است، بازگشت به ایران نیز یکی از گزینه‌های نیازمند خواهد بود که به شکل جدی در سال منتهی به جام جهانی به آن فکر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها