کد خبر : 1824985 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:31 | 38.4K بازدید | 15 دیدگاه

گواردیولا: همه فینال‌ها برابرند مگر حریف‌تان رئال باشد

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی معتقد است معمولا در فینال های لیگ قهرمانان بازی های نزدیکی شاهد هستیم مگر یک طرف میدان رئال حاضر باشد.

گواردیولا: همه فینال‌ها برابرند مگر حریف‌تان رئال باشد

به گزارش "ورزش سه"، 30 سال از اولین قهرمانی بارسا در جام باشگاه های اروپا گذشت. سال 1992 بارسا در ورزشگاه ومبلی موفق شد به لطف ضربه کاشته استثنایی رونالد کومان در وقت اضافه و پس از 120 دقیقه بازی دشوار، سامپدوریا را مغلوب کرده و برای اولین بار قهرمان اروپا شود. در ترکیب بارسا پپ گواردیولا و تیکی بگریستین، مربی و مدیر ورزشی کنونی سیتی نیز حاضر بودند.

روز گذشته به همین مناسبت مراسمی ویژه در باشگاه بارسلونا برگزار شد و پپ و بگریستین نیز از طریق ویدیوکنفرانس در آن حضور داشتند. 

1714404

پپ دقایقی نیز در مورد آن بازی صحبت کرد و گفت:« یادم است که بازی سخت و نزدیکی بود. یک بازی مثل دیگر فینال ها که اغلب برابر و نزدیک هستند. فینال ها معمولا شرایطی اینچنینی دارند مگر اینکه یک طرف میدان حریفی کاملا قدرتر حضور داشته باشد و تکلیف از همان ابتدا مشخص است یا اینکه تیم مقابل تان رئال باشد که تا دقیقه پایانی هم مشخص نیست که بازی چه خواهد شد(خنده پپ و حضار).»

1710894

 

اشاره پپ به بازی اخیر سیتی برابر رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود. سیتی بازی رفت را 4-3 برد در حالی که می توانست نتیجه پایانی 8-3 باشد. در بازی برگشت نیز تا دقیقه 89 با یک گل از رئال پیش بود که رودریگو در دو دقیقه دبل کرد و کریم بنزما دقیقه 5 وقت اضافه اول گل سوم و برتری رئال را به ثمر رساند تا سیتی حذف شود.

دیدگاه‌ها