کد خبر : 1824987 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:01 | 59.2K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش بیلد

بارسلونا، بارسلونا، تماسی که لواندوفسکی را عصبانی کرد

یک مکالمه تلفنی از سوی روبرت لواندوفسکی در رختکن بایرن و به زبان لهستانی توجه هم تیمی های او را جلب کرد. از حرف های او فقط واژه بارسلونا قابل تشخیص بود.

بارسلونا، بارسلونا، تماسی که لواندوفسکی را عصبانی کرد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ یک سال دیگر به اتمام می‌رسد ولی او همین تابستان قصد جدایی دارد. ستاره لهستانی پس از آخرین بازی فصل با بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت که قصد تمدید ندارد و 99 درصد، آخرین بازی خود با پیراهن بایرن را انجام داده است. لواندوفسکی ابراز امیدواری کرد که دو طرف بتوانند بهترین راه حل ممکن را پیدا کنند؛ این در حالی است که موضع باشگاه در روزهای اخیر یکسان بوده و تمامی مدیران باشگاه از ماندنی شدن لواندوفسکی تا پایان قراردادش حرف زده‌اند.

1714407

 

نشریه بیلد در تازه‌ترین خبر گزارش داد؛ لواندوفسکی 33 ساله در رختکن بایرن مونیخ تماسی تلفنی دریافت کرده و سپس با لحنی عصبانی شروع به صبحت به زبان لهستانی کرده است و هم‌تیمی‌هایش از صحبت‌های او تنها واژه «باشگاه بارسلونا» را متوجه شده‌اند. این مکالمه 2 روز قبل از بازی با ولفسبوگ در هفته پایانی بوندسلیگا بود که با تساوی 2-2 تمام شد و لواندوفسکی نیز موفق به گلزنی شد. ستاره لهستانی پس از همان بازی برای هواداران بایرن ژست خداحافظی گرفت و در مصاحبه ای اعلام کرد به احتمال زیاد بایرن را ترک خواهد کرد.
نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا هم در شماره امروز خود مدعی شد؛ لواندوفسکی تنها می‌خواهد برای بارسا بازی کند و تنها به پیشنهاد این باشگاه گوش فرا خواهد داد.

1713532
 

بهترین بازیکن جهان به انتخاب فیفا که مدعی شده باشگاه بایرن مونیخ به او پیشنهادی برای تمدید قرارداد ارائه نداده و به همین خاطر تصمیم به ترک این تیم گرفته است، ادعایی که مدیران باشگاه بایرن مونیخ رد می‌کنند، تاکنون در 374 بازی، آمار 344 گل زده و 72 پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشته است.

 

دیدگاه‌ها