کد خبر : 1824999 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:59 | 23.5K بازدید | 5 دیدگاه

همه علیه صالح؛

بحران در بایرن؛ مدیر منفور در راه جدایی!

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در راه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

بحران در بایرن؛ مدیر منفور در راه جدایی!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رده بالای باشگاه بایرن مونیخ چندان از عملکرد حسن صالح حمیدزیچ رضایت ندارند و اخبار حاکی از احتمال پایان این همکاری بوده است. قرارداد صالح حمیدزیچ سال آینده به پایان می‌رسد، اما حالا همه چیز در مورد او تغییر کرده و دیگر صحبتی از تمدید قرارداد بین مدیران باشگاه با این مدیر ورزشی جنجالی نیست.

1714430

در داخل باشگاه، روسای بایرن مونیخ از تلاش‌های دیرهنگام و اغلب شکست خورده حسن صالح حمیدزیچ ناراضی هستند. معمولا مذاکرات با اهداف نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ مانند آنتونی شلوتربک و رودیگر زمانی آغاز می‌شود که این بازیکنان با باشگاه‌های دیگر به توافق رسیده‌اند. آنها تصور می‌کنند چنین اتفاقاتی در زمان کارل هاینز رومنیگه و اولی هونس رخ نمی‌داد و مدیران سابق همیشه به سرعت و پیش از مداخله باشگاه‌های بزرگ دیگر، بازیکنان مورد نظر بایرن مونیخ را جذب می‌کردند. 

اینکه تیمی مانند بایرن مونیخ، یک بازیکن کلیدی خود به نام نیکلاس سوله را به دورتموند واگذار کرده، تبدیل به مسئله مهمی در رختکن شده است و البته به نظر سرژ گنابری قربانی بعد است. هر دو بازیکن بابت عدم قدردانی نسبت به عملکرد خود ناراحت هستند و جالب اینجاست صالح حمیدزیچ در طول پنج سال گذشته حتی یک بار هم با نیکلاس سوله درباره آینده و تمدید قرارداد صحبتی نداشته است. 

رابرت لواندوفسکی و توماس مولر نیز از مراجعه دیرهنگام باشگاه برای تمدید قرارداد ناراحت هستند و حسن صالح حمیدزیچ اصلا وجهه خوبی بین بازیکنان باشگاه ندارد. این مسئله در میان هواداران بایرن مونیخ نیز صادق است و به همین دلایل ممکن است به‌زودی شاهد جدایی او از این باشگاه پرطرفدار باشیم.

1682027

دیدگاه‌ها