کد خبر : 1825158 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:22 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

گزینه بایرن برای جانشینی لوا؛ حسن راضی نیست!

ارکان باشگاه بایرن مونیخ در مورد احتمال جذب تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و جوان چلسی اختلاف نظر دارند.

گزینه بایرن برای جانشینی لوا؛ حسن راضی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، گلزن افسانه‌ای و 34 ساله بایرن مونیخ ابتدای هفته رسما اعلام کرد خواهان جدایی از این باشگاه بوده و تمایلی به تمدید قرارداد خود ندارد. علی‌رغم مخالفت چندباره مدیران باشگاه آلمانی، به نظر می‌رسد در نهایت چاره‌ای جز صدور مجوز جدایی لواندوفسکی نمانده باشد و اخبار حاکی از آن است که این ستاره باتجربه و لهستانی فصل بعد برای بارسلونا به میدان خواهد رفت.

1705638

اما نشریه اسپورت وان در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ از همین حالا به دنبال خرید مهاجم در فصل تابستان بوده و تیمو ورنر را به‌عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی در نظر گرفته‌اند. یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ سابقه همکاری با تیمو ورنر را در دوران حضور روی نیمکت لایپزیش داشته و مشتاق نهایی شدن این انتقال است. اما حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه تمایلی به توافق با تیمو ورنر نداشته و ترجیح می‌دهد گزینه‌های دیگری را برای جانشینی رابرت لواندوفسکی جذب کند.

تیمو ورنر دو فصل پیش لایپزیش را به مقصد چلسی ترک کرد و در این دو فصل عملکرد او در تیم جدیدش چندان رضایت بخش نبوده است. چلسی تابستان سال قبل و به دلیل عدم رضایت از عملکرد این ستاره جوان و آلمانی، با پرداخت 115 میلیون یورو به اینتر موفق به جذب روملو لوکاکو شد، اما این مهاجم بلژیکی نیز در ماه‌های اخیر نمایش چندان خوبی در لندن نداشته است. در نهایت باید دید آیا یولیان ناگلزمان می‌تواند مدیران بایرن مونیخ را راضی به جذب تیمو ورنر بکند یا خیر.

دیدگاه‌ها