کد خبر : 1825004 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:22 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

مورینیو: شرایط فاینورد در فینال از ما بهتر است

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم حضور در لیگ کنفرانس را یکی از دلایل نتایج نه‌چندان خوب این تیم در سری آ برشمرده است.

مورینیو: شرایط فاینورد در فینال از ما بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، فصل فوتبال در هلند به پایان رسیده است و فاینورد حریف رم در فینال لیگ کنفرانس اروپا، در حال حاضر و در پرتغال خود را برای این دیدار آماده می‌کند. اما جالوروسی ابتدا آخرین بازی لیگ مقابل تورینو در روز جمعه را در پیش دارد و ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این تیم معتقد است این برنامه ریزی به سود فاینورد در روز مسابقه فینال خواهد بود.

ژوزه مورینیو گفت: "این پانزدهمین بازی ما در اروپا در این فصل خواهد بود. ما کارمان را از اگوست شروع کردیم و سفرهای زیادی داشتیم. بابت این شرایط در سری آ بهای زیادی پرداخته‌ایم و امتیازات را در مقابل تیم‌هایی که یک هفته فرصت داشتند تا برای دیدار با ما آماده شوند، از دست داده‌ایم. وقتی به جدول نگاه می‌کنم، به آن مسابقات و البته اشتباهات داوران فکر می‌کنم. لیگ کنفرانس رقابت سختی بود، اما حالا باید با کسب عنوان قهرمانی دست به تاریخ سازی بزنیم.

1712712

در ابتدای فصل فکر می‌کردیم ترابوزان اسپور یکی از نامزدهای قهرمانی در این رقابت‌ها باشد. اما در عین حال، باید منتظر تیم‌های حذف شده از لیگ اروپا می‌ماندیم تا شاهد افزایش سطح تورنمنت باشیم. ما همیشه با جاه‌طلبی بازی کرده‌ و تمام مسیر را طی کرده‌ایم.

ما باید یک بازی مهم مقابل تورینو انجام دهیم و استراحت دادن به بازیکنان دشوار است. فاینورد فصل را به پایان رسانده و می‌توانند بی سر و صدا کار کنند. من همیشه می‌گویم که تیم باید این جزئیات را در فینال‌ها فراموش کند. این‌ها بازی‌هایی است که فقط باید به کسب پیروزی فکر کرد."

دیدگاه‌ها