کد خبر : 1825022 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:45 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراف مدافع لیورپول؛ نفهمیدم چجوری گل زدم!

جوئل ماتیپ، مدافع آلمانی لیورپول تاکید کرد همه حواس این تیم به دیدار هفته پایانی مقابل ولورهمپتون خواهد بود.

اعتراف مدافع لیورپول؛ نفهمیدم چجوری گل زدم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب با درخشش جوئل ماتیپ و گلزنی این مدافع پیش‌تاخته در نیمه دوم با نتیجه 1-2 از سد ساوتهمپتون گذشت تا همچنان در فاصله یک هفته مانده به اتمام فصل، به کسب عنوان قهرمانی امیدوار بماند. جوئل ماتیپ در مورد گلزنی خود در این دیدار صحبت کرده و البته مدعی شد تمام هدف این تیم کسب سه امتیاز مقابل ولوز در آخرین مسابقه فصل خواهد بود.

جوئل ماتیپ گفت: "در هفته پایانی در لیگ برتر و در بازی برابر ولورهمپتون کار دشواری در پیش داریم و از همین تمام تمرکز ما روی کسب پیروزی در این مسابقه بازی. در حال حاضر تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که در آخرین دیدار فصل خود نیز به سه امتیاز دست پیدا کنیم. 

1714463

بازی کردن مقابل ولوز خودش به اندازه کافی دشوار است و اگر حواس ما معطوف به این دیدار نباشد، کار سخت‌تر هم خواهد شد. گلزنی تاکومی مینامینو؟ عملکرد این بازیکن شگفت انگیز است. مینامینو در تمام در طول مسابقه و در هر ثانیه در محوطه جریمه حریف حاضر و همیشه یک گزینه برای پاس دادن بود. مینامینو تهدید بزرگی برای ساوتهمپتون محسوب شده و در این دیدار فوق العاده عمل کرد. مهم نیست کدام بازیکن در زمین حضور دارد و بعضی از بازیکنان لیورپول در دیدار مقابل ساوتهمپتون خیلی هم بازی نکرده بودند، اما به نظر می‌رسید از همان ابتدا ریتم مناسبی داشته و انگار همیشه کنار هم در میدان حاضر بوده‌اند.

گلزنی برابر ساوتهمپتون؟ فکر می‌کنم در لحظه آخر توپ را لمس کردم، اما مطمئن نیستم که چگونه توپ به تور دروازه ساوتهمپتون رسید و البته صادقانه بگویم که به این مسائل اهمیتی نمی‌دهم."

دیدگاه‌ها