کد خبر : 1825023 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:56 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

معروف: قبلا هم سفت نبودم، اما الان سبک شدم

کاپیتان سابق تیم ملی می‌گوید در دوران حضورش در تیم ملی فشار زیادی را از سوی مردم و رسانه‌ها روی دوش خود احساس می‌کرد.

معروف: قبلا هم سفت نبودم، اما الان سبک شدم

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف که روز سبک و راحتی را در ترکیب پیکان مقابل اربیل عراق سپری کرد، بعد از برتری تیمش در نشست خبری حاضر شد و گفت: مرحله حذفی حساسیت‌های خاص خود را دارد. ما بازی را محکم شروع کردیم و تیم عراق هم بهتر از چیزی که فکر می‌کردیم بازی کرد و بیشتر از حد توانش ظاهر شد.
وی با بیان این‌که مربی ایرانی اربیل شناخت خوبی نسبت به تیم پیکان دارد، عنوان کرد: خوشبختانه با وجود این شناخت توانستیم بازی را ببریم و باید برای فردا آماده شویم.
معروف در پاسخ به پرسشی در خصوص تغییر در خصوصیات اخلاقی‌اش و نرم‌تر شدن رفتارهایش نسبت به دوران حضورش در تیم ملی، گفت: نمی‌دانم واقعا این تغییری که شما می‌گویید وجود داشته است یا خیر؟ در گذشته هم خیلی سفت نبودم اما طبیعتا وقتی در تیم ملی حضور داشتم فشار بسیاری روی من بود به‌ویژه از سوی رسانه‌ها و انتظاراتی که مردم از والیبال داشتند.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در پایان افزود: همه به دنبال پیروزی تیم ملی هستند و این فشارها کار را سخت‌تر می‌کند. چند سالی است که از حاشیه‌ها دور شده‌ام و احساس سبکی دارم. تغییر چندانی نکردم اما مسئولیت سنگینی که در تیم ملی به دوشم بود الان وجود ندارد.

دیدگاه‌ها