کد خبر : 1825024 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:59 | 23.9K بازدید | 9 دیدگاه

شانس خود را برای نایب‌قهرمانی امتحان می‌کنیم

نویدکیا: هر کس که دوست نداشت می تواند برود

سرمربی سپاهان در بخشی از صحبت‌های امروز خود گفت: از روز اول هم گفتم که کسانی باید اینجا باشند که واقعا دوستش دارند.

نویدکیا: هر کس که دوست نداشت می تواند برود

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان برای حفظ رتبه سومی خود نیاز به کسب پیروزی مقابل شهرخودروی قعر جدولی دارد. محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از این بازی گفت: این را با بازیکنانم هم مطرح کرده‌ام که برای من همیشه بازی‌هایی که به نظر راحت‌تر می‌آیند مهم‌تر هستند. خیلی مهم است که فردا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم.

او با اشاره به عملکرد خوب تیم حریف در هفته‌های اخیر افزود: بازی‌های شهرخودرو را دیدیم. فوق العاده قابل احترام هستند. در 5 هفته اخیر فقط یک شکست داشتند که آن هم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی و با یک گل بود. این نشان می‌دهد که آقای سید عباسی خیلی خوب با بازیکنانش کار کرده است. با توجه به شرایطی که داشتند خوب کار کردند. 
متاسفانه در نیم فصل اول شرایط آنها به قدری بد بود که کار برایشان سخت شد. با این وجود فاصله‌ها در پایین جدول به قدری کم است که با یک تساوی می‌تواند باعث سقوط یا ماندن یک تیم شود.  قطعا بازی فوق العاده مهمی هم برای آنها و هم برای ما که می‌خواهیم شانس نایب قهرمانی خود را امتحان کنیم، خواهد بود. روز سختی خواهد بود و باید همه تلاش خود را کرده و سه امتیاز را بگیریم.

سوال از آینده، اتفاقی تکراری در نشست‌های خبری نویدکیا است که این مربی همیشه با حوصله به آن پاسخ می‌دهد. پاسخ او به این سوال در نشست امروز این‌گونه بود: درست است که من قرارداد دارم ولی در بازگشت از آسیا با صحبتی داشتیم، قرار شد پس از پایان 6 بازی لیگ در مورد آینده صحبت کنیم. خیلی هم جلسات خوبی در مورد آینده برگزار کردیم. بهتر است که سه بازی بعدی هم تمام شود در تا در مورد آینده صحبت کنیم. در پایان فصل می‌توانیم بهتر در مورد این که در کجاها مشکل داشتیم و کجاها خوب بودیم با اعضای باشگاه صحبت کنیم. با توجه به این موضوعات و اتفاقاتی که در سال‌های اخیر رخ داده باید بهترین تصمیم را بگیریم.

سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال که شنیده شده نورافکن به پورعلی گنجی گفته برای دعوت به تیم ملی باید در تیم‌های خاصی عضویت داشته باشی تاکید کرد: این چیزها برای من مهم نیست. نه این چیزها را گوش می‌کنم و نه برایم تفاوت می‌کند که بازیکنانم جابه‌جا شوند. برایم مهم است که اینجا باشند ولی از روز اول هم گفتم که کسانی باید اینجا باشند که واقعا دوستش دارند. هر کس که دوست داشت می‌تواند بماند و هر کس که دوست نداشت می‌تواند برود. بازیکنان باید به قراردادی که با باشگاه دارند پایبند باشند و این چیزها برایم اهمیتی ندارد.

نویدکیا در مورد غایبان تیمش در بازی فردا گفت: علی محمدی را به‌علت محرومیت نخواهیم داشت. مهدی‌زاده با توجه به مصدومیت جزئی اما طولانی نمی‌تواند ما را همراهی کند. او از هفته بعد می‌تواند در بازی‌ها حضور پیدا کند.

او صحبت‌های خود را با تبریک به تیم جوانان سپاهان به پایان برد: به تیم جوانان که قهرمان لیگ شدند تبریک می‌گویم. امیدوارم این موفقیت ادامه داشته باشد و ما هم هر سال یکی دو بازیکن از این تیم‌ها به بزرگسالان اضافه کنیم. فقط این را به بازیکنان تیم جوانان می‌گویم که مطمئن باشند همه بازی‌های آنها را تا جایی که بتوانم می‌بینیم و هر کس که حس کنم حقش است این شانس را دارد که در تیم بزرگسالان باشد.

دیدگاه‌ها