کد خبر : 1825030 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:50 | 13.5K بازدید | 4 دیدگاه

بعد از 15 سال؛

خاطره شیرین زلاتان؛ تکرار در اردوی رقیب؟

زلاتان در گذشته نیز طعم قهرمانی در لیگ ایتالیا در هفته پایانی را چشیده است.

خاطره شیرین زلاتان؛ تکرار در اردوی رقیب؟

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی در آخرین هفته فصل و دیدار پایانی مقابل ساسولو، تنها به یک تساوی نیاز دارند تا برای اولین بار در 11 سال گذشته قهرمان سری آ شوند. آخرین باری که میلان فاتح اسکودتو شد نیز زلاتان در ترکیب این تیم حضور داشت و البته مکس الگری هدایت روسونری را برعهده داشت. حالا و بعد از یک‌دهه، اتفاقی که در گذشته و با پیراهن اینتر برای زلاتان رخ داده بود، در اردوی رقیب در حال تکرار شدن است.

1714468

در آخرین هفته فصل 08-2007، اینتر تنها با یک امتیاز اختلاف بالاتر از رم در صدر جدول قرار داشته و باید برای قطعی کردن عنوان قهرمانی خود در هفته آخر نیز به پیروزی می‌رسید. آن روز زلاتان ابراهیموویچ 100 درصد آماده نبوده و به صلاح‌دید روبرتو مانچینی و به‌دلیل مصدومیت جزئی، آخرین بازی خارج از خانه فصل اینتر در زمین پارما را از روی نیمکت آغاز کرد. نیمه اول این دیدار با نتیجه 0-0 به پایان رسید و رم نیز با یک گل در خانه کاتانیا پیش افتاده بود تا در آستانه فتح اسکودتو قرار گیرد.

اما روبرتو مانچینی در نیمه دوم زلاتان را به زمین آورد و این مهاجم سوئد با گل حیاتی خود به نراتزوری کمک کرد تا شانزدهمین اسکودتوی تاریخ باشگاه خود را فتح کند. زلاتان پس از کسب سومین عنوان پیاپی قهرمانی در سری آ با نراتزوری، در سال 2009 این باشگاه را ترک کرد. او پس از تنها یک فصل حضور در بارسلونا به سری آ بازگشته، به میلان پیوست و در اولین فصل حضورش در این باشگاه دوباره عنوان قهرمانی سری آ را به‌دست آورد.

دیدگاه‌ها