کد خبر : 1825032 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 20:01 | 82.8K بازدید | 13 دیدگاه

رئال مادرید در آستانه یک تمدید قرارداد غیر منتظره

به نظر می‌رسد مارسلو در مسیر تمدید قرارداد یک ساله با رئال مادرید قرار گرفته است.

رئال مادرید در آستانه یک تمدید قرارداد غیر منتظره

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارسلو با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن به دنبال تمدید این قراداد است.  بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در هفته‌های قبل خبر داده بودند که این بازیکن به احتمال بسیار زیاد در پایان فصل از این تیم جدا شده و به‌عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری خواهد شد تا فوتبالش را ادامه دهد. 

با این حال شرایط چند هفته اخیر و قهرمانی رئال در لالیگا و همچنین صعود آنها به فینال لیگ قهرمانان شرایط را برای این تیم تغییر داده است. ستاره برزیلی که در سال 2007 و در سن 18 سالگی به سانتیاگو برنابئو آمد و در طول این سال‌ها به پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شد، در آستانه تولد 34 سالگی خودش باور دارد که هنوز از قدرت کافی برای ادامه حضور در ترکیب رئال بهره می‌برد. 

1708813

در همین راستا طی روزهای گذشته شایعات درباره آینده مارسلو به اوج خود رسیده است و حالا گل مدعی شده که رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد با این مدافع برزیلی قرار گرفته است. بر اساس این گزارش مدیر برنامه مارسلو امروز با نمایندگان رئال مادرید دیدار کرده و تماس‌های اولیه بین دو طرف برقرار شده است. همچنین به نظر می‌رسد که هر دو طرف مایل هستند که این همکاری به‌مدت یک فصل دیگر ادامه پیدا کند و حالا اینطور به نظر می‌آید که برخلاف اخبار ماه‌های گذشته مارسلو در آستانه تمدید قرارداد یک ساله با لوس بلانکوس قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها