کد خبر : 1825045 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 21:36 | 35.7K بازدید | 36 دیدگاه

گل‌ گهر با بحران‌هایی که پشت سر گذاشت شایسته تقدیر است؛

الهویی: شکایت نساجی از استقلال به کجا رسید؟

مربی گل گهر می‌گوید این تیم در سه بازی پیش رو برای حفظ رتبه چهارم جدول می‌جنگند.

الهویی: شکایت نساجی از استقلال به کجا رسید؟

به گزارش ورزش سه، سعید الهویی در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: جا دارد قهرمانی تیم استقلال را به هواداران این تیم و مجموعه باشگاه‌شان تبریک بگویم اما خواهش می‌کنم دوستان اجازه بدهند هواداران استقلال از این قهرمانی لذت ببرند. کام‌شان را با حرف‌ها و حواشی تلخ نکنید؛ یک روز مربی تیم ملی، یک روز پیشکسوت باشگاه استقلال، یک روز پرسپولیس، یک روز گل گهر، یک روز چمن استادیوم. اجازه بدهید فوتبال مسیر درستش را پیش برود و هواداران از فوتبال، برد و قهرمانی تیم‌شان لذت ببرند.

وی افزود: طوری صحبت نکنند که انگار جای ظالم و مظلوم عوض شده است. انگار تیم گل گهر سیرجان هفت امتیاز از باشگاه استقلال تهران کم کرده و بعد از آن هم ۱۵ امتیاز از لحاظ روحی روانی به این تیم لطمه زده است. اگر این اتفاق افتاده ما از این تریبون بابت هفت امتیازی که از شما کسر شده معذرت خواهی می‌کنیم. واقعا نمی‌دانم درباره این صحبت‌هایی که ما در کنفرانس مطبوعاتی می‌شنویم چه بگویم.

مربی گل گهر تصریح کرد: آن چیزی که من در حوزه آکادمیک از مربیگری آموختم کار کردن و تمرکز کردن روی تیم خودی و کار فنی کردن است. اینکه بخواهیم به هر بهانه‌ای اسم‌های دیگری بیاوریم و حرف‌های دیگری بزنیم، واقعا خوب نیست. اجازه بدهیم هواداران استقلال از قهرمانی که تیم‌شان آورده لذت ببرند و حال‌شان خوب باشد و انقدر جمله‌های بی منطق و بی دلیل استفاده نکنیم. باز هم به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم حال‌شان از این قهرمانی خوب باشد ولی یادتان نرود با باشگاه گل‌ گهر چه کار کردید.

الهویی در ادامه گفت: اگر در یک بازی قانون اجرا شده است ما معذرت خواهی می‌کنیم. سازمان لیگ به دلیل نداشتن مجوز جلوی دو بازیکن استقلال را گرفته و ما معذرت خواهی می‌کنیم اما یادتان باشد باشگاه نساجی بابت عدم صدور مجوز دو بازیکن پس از بازی با استقلال شکایت کرده بود؛ دوستان ببينيد که آن شکایت به کجا رسید. نمی‌دانم راجع به این واژه دانش دارند یا نه اما انقدر "سفسطه" نکنید. باز هم به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

مربی گل گهر در خصوص بازی فردا برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بازی مهمی داریم. با وجود اتفاقاتی که در این سال برای باشگاه گل‌گهر افتاد ما توانستیم کار خیلی بزرگی انجام بدهیم. واژه "ما" شامل بازیکنان، کادرفنی، کادر مدیریتی، هواداران و هر آن کسی است که امسال قبلش برای تیم گل‌ گهر تپیده است. ما در کنار همدیگر کار بزرگی انجام دادیم و از یک بحران بزرگ که می‌توانست هر کشتی را به قعر دریا ببرد نجات پیدا کردیم و الان در رتبه چهارم ایستادیم و تمام تلاش‌مان را در سه بازی آینده می‌کنیم تا بتوانیم جایگاه خودمان را حفظ کنیم تا انتهای فصل بگوییم تیم گل گهر با وجود تمام ظلم‌ها و بی عدالتی‌های که شد در نگاه مردمی که واقعیت‌ها را می‌دانند یک تیم موفق و شاید قهرمان لیگ است. الان قهرمان فقط استقلال نیست؛ استقلال در رتبه قهرمان است اما تیمی که می‌تواند بعد از سه سال حضور در لیگ برتر چنین بحران‌هایی را پشت سر بگذارد و به این جایگاه برسد شایسته تقدیر است. تمام تلاش‌ و تمرکز و انرژی‌مان را فردا می‌گذاریم برای اینکه بتوانیم با برد از زمین بیرون بیاییم و رتبه چهارمی را حفظ کنیم و در دو بازی بعد هم برای این رتبه بجنگیم. انشاالله که خدا کمک کند در انتهای فصل جایی که حق‌مان است بایستیم.

الهویی درباره مصدوم و محرومان گل‌ گهر بازی فردا توضیح داد: دو محروم داریم؛ آقای پورعلی و آقای شایان مصلح. به آن معنا مصدوم نداریم اما چون فرآیند چهار روز ریکاوری و تمرین کردن بازیکنان اهمیت زیادی دارد، کادرپزشکی در آخرین تایم به آقای قلعه‌نویی اعلام می‌کنند که کدام بازیکنان با شرایط صد در صد آماده بازی هستند و کدام بازیکنان شرایط صد در صدی ندارند که آقای قلعه‌نویی برای ترکیب اصلی و تعویض‌هایش برنامه ریزی کند.

او در پایان درباره وضعیت میلاد زکی‌پور توضیح داد: درباره میلاد هفته قبل صحبت کردیم و گفتیم متاسفانه به‌خاطر آسیبی که برایش اتفاق افتاد، دو سه هفته‌ای حضور ندارد. میلاد هم جزو همین‌ها است. البته وقتی به تهران برویم آقای زکی‌پور به تمرینات اضافه خواهد شد. امیدواریم که شرایط او خیلی سریع به شرایط قبل از مصدومیت برگردد.

دیدگاه‌ها