کد خبر : 1825046 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 21:39 | 705 بازدید | 0 دیدگاه

سجادی: انتخابات کمیته المپیک نیاز به درایت دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخابات کمیته المپیک نیاز به درایت و فکر دارد و روسای فدراسیون‌ها نباید وارد موارد حاشیه‌ای شوند.

سجادی: انتخابات کمیته المپیک نیاز به درایت دارد

به گزارش  ورزش سه به نقل از فارس، سیدحمید سجادی در نشست مشترک فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به اینکه همه تیم مدیریتی وزارت ورزش و جوانان در طول هفته پیگیر رفع مشکلات و دغدغه‌های فدراسیون‌ها هستند اظهار داشت: خسته نباشید می‌گویم به معاونین وزارت، مدیران، کارکنان و روسای فدراسیون‌ها که در حوزه‌های مختلف برای توسعه ورزش کشور در همه ابعاد و رفع مشکلات فدراسیون‌ها تلاش می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درخصوص برنامه‌های معاونت جوانان نیز گفت: با همت دکتر یامین‌پور و همکارانشان سعی داریم نگاه جامعه را به حوزه جوانان تغییر دهیم و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است. بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب تبیین شده یکی از مباحث اصلی آن مربوط به حوزه جوانان است و از همه فدراسیون‌ها می خواهیم برای عملی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنند.

سجادی با اشاره به این موضوع که در ورزش کشور خیلی تکلیف برای انجام دادن وجود دارد تصریح کرد: هرکسی بخواهد می‌تواند برای رفع مشکلات ورزش کشور وارد گود شود و تلاش کند. نباید صرفا به فکر ایراد گرفتن و انتقاد کردن باشیم، بلکه باید برای برون رفت از مشکلات راهکار ارائه دهیم. طبق بیانیه گام دوم انقلاب جوانان می‌توانند ورزش کشور را پویا کنند.

وی همچنین درخصوص اینکه باید فدراسیون‌ها توجه کافی به هیات‌های استانی داشته باشند خاطرنشان کرد: وقتی به استان‌ها می‌رویم هیات‌ها انتظار دارند که از سوی فدراسیون‌ها حمایت بیشتری از آنها صورت بگیرد. از منابعی که در اختیار داریم با مدیریت باید به هیات‌ها کمک کنیم تا هیات‌ها احساس نکنند که تنها هستند.

وی افزود: نباید اینطور احساس شود که فاصله‌ای بین هیات‌ها و فدراسیون‌ها وجود دارد. باید بهتر از گذشته در اختیار هیات‌ها باشیم و به جز کمک مالی کمک معنوی نیز به آنها کنیم. متاسفاته اکثر هیات‌های ورزشی ما در استان‌ها از لحاظ امکانات دارای شرایط خوبی نیستند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به درپیش بودن بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: حدود ۵۰۰ نفر به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام خواهند شد که امیدواریم بتوانیم دست پر از این مسابقات برگردیم. تعداد تیم‌ها و نفرات ورزشکاران بانوان در این رویداد برای ما مهم است و می‌خواهیم که بانوان حضور قدرتمندی داشته باشند.

وی گفت: باید همه مجموعه ورزش کشور درکنار هم و متحد برای رفع دغدغه‌های ورزشکاران تلاش کنیم که همه این عزیزان به راحتی بتوانند به ورزش حرفه‌ای خود بپردازند. برای توسعه ورزش و رسیدن به اهداف قهرمانی همه فدراسیون‌ها و عوامل دست‌اندرکار وظایفی را برعهده دارند که باید همه دست به دست هم بدهیم و به این اهداف برسیم. ورزشکاران ما وقتی به یک موفقیت می‌رسند نباید به خود مغرور شوند و باید به فکر موفقیت‌های دوباره باشند.

سجادی درخصوص انتخابات کمیته ملی المپیک نیز افزود: انتخابات کمیته المپیک نیاز به درایت و فکر دارد و روسای فدراسیون‌ها نباید وارد موارد حاشیه‌ای شوند و باید به وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی اامپیک اعتماد کنند. برای تشکیل مجمع کمیته المپیک نیاز به خرد جمعی است و باید آن چیزی که به صلاح ورزش کشور است را به رای بگذاریم. آرزوی موفقیت داریم برای کسی که انتخاب می‌شود و از تمام تلاش ها و زحماتی که دکتر صالحی امیری برای ورزش کشور کشیدند ممنونیم.

 

دیدگاه‌ها