کد خبر : 1825053 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:25 | 15.7K بازدید | 6 دیدگاه

امروز راکی احساسی‌‌‎ترین آدم روی زمین بود؛

عنایتی: بازیکنان فکر کردند قهرمان شدیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار معتقد است علی‌رغم عملکرد صد در صد احساسی عباس راکی، باخت مقابل نساجی مازندران عادلانه بوده است.

عنایتی: بازیکنان فکر کردند قهرمان شدیم

به گزارش "ورزش سه"،‌ رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار پس از شکست دو بر یک این تیم مقابل نساجی مازندران در نشست خبری این مسابقه اینطور حرف‌هایش را درباره جریان فنی مسابقه با انتقاد از عملکرد تیمش آغاز کرد: همیشه عادت داشتیم اینجا از روند و شرایط تیم تعریف کنیم اما امروز یکی از بدترین بازی‌های هوادار در ۲۸ هفته اخیر بود. به هواداران نساجی تبریک می‌گویم؛ به هواداران خوب این تیم. به حدی بد بودیم که نمی‌دانم از کجا باید بگویم. 
او سپس در بخش بعدی صحبت‌هایش با انتقاد از عملکرد بازیکنانش گفت: فکر می‌کنم بچه‌های ما دچار توهم شده‌اند. این غروری که من امروز در زمین دیدم .... برخی بازیکنان ما با غرور به زمین آمده بودند و هر چه تلاش کردیم آنها را از این شرایط برگردانیم، متاسفانه نه شرایط خوبی داشتیم و نه تمرکز خوبی. 
آقای گل سابق لیگ برتر در ادامه به عملکرد عباس راکی پرداخت و با انتقاد از قضاوت او ادامه داد: اگر بخواهم بازی را به دو بخش تقسیم کنم بخشی از آن را به عباس راکی می‌دهم؛ و یک بخش هم مقصر صد در صد خودمان هستیم. بخش مربوط به راکی مربوط به بحث داوری است. البته از این چیزهای عجیب و غریب زیاد دیده‌ایم. در این فصل به ویژه اتفاقاتی که در تبریز برای ما رخ داد، خوب نبود. برخی داوران ما احساسی هستند. داورانی که احساسی هستند اصلا نباید سراغ داوری بیایند‌. چون وقتی احساسات بر عقل غلبه کند، همه چیز خراب می‌شود. امروز راکی که دوست بسیار بسیار خوب من هم است، احساسی‌ترین آدم روی زمین بود. به امید خدا صحنه‌ها را در ادامه می‌بینیم .... اما خطاهای الکی، سوت‌های الکی .. اصلا افتضاح افتضاح.
سرمربی هوادار سپس بار دیگر به عملکرد بازیکنان خودش پرداخت و توضیح داد: نمی‌خواهم‌ توجیه کنم. ما خودمان بدتر بودیم. اول از بازیکنان خودم گلایه می‌کنم. اصلا در شرایط روحی و روانی خوبی نبودیم و بچه‌ها فکر کردند قهرمان شدیم. چند هفته به پایان لیگ مانده و شرایط مقداری سخت شده است. لیگ ما هم فرسایشی شده و در این وضعیت حفظ انگیزه سخت است. بازیکنان خیال‌شان راحت شده و وقتی می‌بینند تیم نمی‌افتد کار ما سخت‌تر هم شده است. نبودن پاداش و اینکه بازیکنان می‌بینند بعد از هر بازی و برد پاداشی نمی‌دهیم مطمئنا انگیزه پایین می‌آید. امروز همه چیز دست به دست هم داد و نتیجه عادلانه درون زمین رقم خورد. نتوانستیم مانند بازی‌های قبلی کار کنیم‌. در دیدارهای قبلی از تیمم تعریف کردم اما اکنون باید سریع ریکاوری شویم و بازی بعدی خود را مقابل ‌تیم بزرگ گل گهر با مربی بزرگی که دارد انجام بدهیم. مطمئنا آن دیدار هم برای ما خیلی سخت است.
سوال اول از عنایتی در رابطه با روند خوب هوادار در این فصل بود و اینکه آیا هوادار می‌تواند در فصل بعدی هم همین‌قدر خوب کار کند. عنایتی در واکنش به این سوال گفت: در این هفته با مدیران باشگاه جلسه دارم. باید دید برای ادامه همکاری با هم به جمع بندی می‌رسیم؟ این جلسه برای ما تعیین کننده است. اگر بخواهند در خدمت تیم هستیم در غیر این‌صورت بحث کاملاً جدا است‌. برنامه‌ها را آماده کردیم و همه چیز فراهم است اما ابتدا باید دید تکلیف ما چیست.

دیدگاه‌ها