کد خبر : 1825054 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:27 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

می‌دانستیم تعویض‌هایمان کارساز هستند؛

اسماعیلی: این برد را به الهامی و حدادیان تقدیم می‌کنم

اسماعیل اسماعیلی می‌گوید با وجود مشکلات روحی که برای تیم نساجی ایجاد شد، بازگشت این تیم به شرایط ایده‌آل کار سختی بود که بازیکنان نساجی موفق به انجام آن شدند.

اسماعیلی: این برد را به الهامی و حدادیان تقدیم می‌کنم

به گزارش ورزش سه، اسماعیل اسماعیلی که پس از برکناری ساکت الهامی هدایت نساجی را بر عهده گرفت پس از برد برابر هوادار در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: با توجه به اتفاقات رخ‌داده جا دارد ضمن تشکر از همه بچه‌ها این برد شیرین را به شخص اول باشگاه که در این شرایط بد اقتصادی به مردم مازندران منت گذاشت و دو سال است که تیم‌داری می‌کند؛ تقدیم کنم که علی‌رغم تمام زحماتی که کشید مورد بی مهری قرار گرفت. امیدوارم که جناب آقای حدادیان این برد را از طرف خودم و همه بچه‌ها بپذیرد. کمی در این اوضاع و احوال دلش شکست؛ قطعا این مسائل ناخواسته بود. دامن زدن به بعضی مسائل از جانب برخی دوستان ورزشی ما باعث این اتفاق شد. در هر صورت جا دارد باز هم ضمن تشکر از آقای حدادیان این برد را به او تقدیم کنم.

وی افزود: مردم خوب ما همیشه یار و یاور تیم ما بودند و حتی امروز هم علی‌رغم همه مشکلات یک گروهی آمدند و بیرون ورزشگاه بودند که متاسفانه نتوانستند وارد ورزشگاه شوند. بعد از همه اینها جا دارد باز هم یک تشکر از ساکت الهامی عزیز داشته باشم که زحمت این تیم روی دوشش بود و بازیکنان را ایشان جمع کردند؛ این برد را تقدیم ایشان هم می‌کنم. انشاالله که موفق باشند.

سرمربی نساجی در مورد برد برابر هوادار در دقایق پایانی بیان کرد: واقعیت این است که ما علی‌رغم اینکه می‌دانستیم هوادار در نیم فصل دوم واقعا باصلابت و سختکوش است، برای این کار برنامه داشتیم و تعویض‌ها هم بیانگر این جریانات بود. ما بدون در نظر گرفتن یک‌سری از مسائل، فقط تقسیم انرژی کردیم که بتوانیم در این شرایط با هوادار و دوندگی بی حدش مبارزه کنیم. می‌دانستیم در لحظات آخر با تعویض‌های خودمان می‌توانیم کارساز باشیم.

او ادامه داد: اتفاقا من با متین [کریم‌زاده] صحبت کرده بودم؛ با توجه به تغییری که داشتیم و اینکه هفته قبل متین بک چپ بازی می‌کرد و اینجا او را به وینگر راست بردیم، این اتفاقات پیش بینی شده بود. خود بازیکنان نسبت به این کار توجیه شده بودند و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

اسماعیلی درباره اینکه نساجی در نیمه دوم با تعویض طلایی خود کامبک زد توضیح داد: ما واقعا دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول به‌خاطر پرس شدید هوادار بسیار بد بازی کردیم. حریف خیلی خوب فشار می‌آورد و تقریبا ابتکار عمل را از ما گرفتند. من به جرات می‌توانم بگویم هافبک‌های ما جزو بهترین هافبک‌های ایران هستند و طی فصل هم این را نشان داده‌اند ولی امروز هوادار قدرت بازیسازی را به خصوص در نیمه اول از ما گرفت. وقتی که وارد نیمه دوم شدیم با تغییراتی که دادیم، بازی مال ما شد. می‌توانستیم گل‌های دیگری هم بزنیم که این اتفاق نیفتاد اما خوشحالم که برنده بازی شدیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به‌عنوان سرمربی موقت از ساکت الهامی برای ادامه فصل کمک گرفته است گفت: نمی‌دانم سرمربی موقت یعنی چه. ما تا پایان فصل هستیم و اینکه موقت هستیم یا نه را باشگاه تصمیم می‌گیرد. من چیزهای زیادی را به لحاظ فنی از ساکت عزیز یاد گرفتم. طی یک سال و نیمی که ما با هم فعالیت می‌کردیم قطعا تفکرات ایشان روی من تاثیر داشت اما خودم در این دو بازی تغییر سیستم دادم و از بازیکنان به شکل دیگری کار گرفتم. من فکر می‌کنم قابلیت بازیکنان ما در این شرایط بهتر بود. طی این دو بازی که ما انجام دادیم فشارهای روانی روی بچه‌ها زیاد بود؛ در هر صورت عزیزی با صلاح‌دید باشگاه و جریاناتی که پیش آمد از تیم جدا شد و برگشت این تیم در دو بازی سخت کار شاقی بود که باز هم با مدیریت و درایت بزرگان و بچه‌های تیم اتفاق افتاد. من کمترین اثر را در تیم داشتم.

سرمربی نساجی در پاسخ به اینکه در واقع هیچ ارتباطی بین او و ساکت الهامی نبوده است توضیح داد: چرا؛ من هیچ‌وقت نمی‌توانم جدا از ساکتِ عزیز باشم و حتما این ارتباط وجود داشت. وقتی که ما یک سال و نیم در کار فنی و در مقطعی هم به‌عنوان سرپرست کنار هم بودیم، کاملا به تفکرات ایشان احاطه داشتم و مهم‌تر این بود که از بازیکنانی که ایشان بهره گرفتند؛ شناخت کامل وجود داشت. از نظر خودم توانستیم با بهره گرفتن از همکاران خوبم و بزرگان تیم مثل مسعود عزیز، علی حقیقی، حامد شیری، اکبر، کریم و بقیه عزیزان پیش برویم و این افتخاری است که شاید نصیب هر کسی نشود. این شانس با من بود که در مقطعی کنار ایشان باشم.

اسماعیلی در پایان گفت: قطعا از کاپیتان‌ها و بزرگان تیم کمک می‌گیرم. طی یک هفته گذشته من با تک‌تک بچه‌ها صحبت کردم و این صحنه‌ها را به واقع می‌دیدم و با بچه‌ها در تعامل بودیم که این اتفاقات رخ بدهد.

دیدگاه‌ها