کد خبر : 1825059 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 23:40 | 22.9K بازدید | 3 دیدگاه

طلسم عجیب رئال مادرید مقابل بتیس می‌شکند؟

حدود پنج سال است که رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به بتیس گلی نزده است.

طلسم عجیب رئال مادرید مقابل بتیس می‌شکند؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. آنها چندی پیش قهرمانی زودهنگام خود در رقابت‌های لالیگا را قطعی کردند. با این حال اوج کار شاگردان کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا بود؛ جایی که آنها در سه دیدار برابر تیم‌های قدرتمند پاری‌سن ژرمن، چلسی و نهایتاً منچسترسیتی سه صعود دراماتیک و فوق‌العاده را رقم زدند تا یک بار دیگر مشخص شود که رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا جادو می‌کند.

با این حال لوس بلانکوس در دیدار فینال کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت. جایی که آنها باید در استادو فرانس پاریس به مصاف لیورپول آماده بروند. با این حال رئال قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرده و از حالا تمام تمرکزش را روی این مسابقه قرار داده است؛ مسئله‌ای که می‌تواند برای آنها یک برتری نسبت به لیورپول باشد که هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس با منچسترسیتی می‌جنگد.

1714513

البته رئال مادرید قبل از دیدار حساس با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا باید در یک مسابقه دیگر به میدان برود؛ جایی که آن‌ها در هفته پایانی مسابقات لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال بتیس خواهند بود. البته یک نکته آماری منفی برای لوس بلانکوس در رابطه با این دیدار وجود‌ دارد؛ رئال حدود پنج‌ سال است که موفق نشده در ورزشگاه خانگی خود به بتیس گل بزند‌ که در نوع خود آمار تعجب‌برانگیزی محسوب می‌شود. آخرین بار در مارس 2017 بود که آن‌ها در برنابئو‌ برابر بتیس گلزنی کردند؛ جایی که تیم زین الدین زیدان با گل‌های کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس با نتیجه 2-1 بتیس را شکست داد. البته طی این پنج سال رئال یک بار هم در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان بتیس بود که در آن بازی نیز موفق به گلزنی نشد.

دیدگاه‌ها