کد خبر : 1825075 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 02:55 | 44.1K بازدید | 3 دیدگاه

قهرمانی تاریخی رنجرز با این پنالتی پرید؛

رمزی این بار بدون گل قربانی گرفت! (عکس)

ستاره ولزی رنجرز یک پنالتی بسیار مهم را در فینال لیگ اروپا از دست داد تا مثل سال 2019 در فتح این جام ناکام بماند.

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزی را معمولا با حوادث عجیب بعد از گلزنی‌اش می‌شناسیم. او که بعد از سال‌ها حضور در آرسنال راهی یووه شده بود، زمستان امسال ایتالیا را به‌صورت قرضی به مقصد رنجرز ترک کرد و با فینالیست شدن این تیم اسکاتلندی، صاحب این شانس شد که بعد از سال‌ها بی جامی، یک موفقیت بزرگ را در تیم جدید خود جشن بگیرد.

دیدار فرانکفورت و رنجرز در فینال لیگ اروپا امشب از ساعت 23:30 در سویای اسپانیا شروع و با قهرمانی نماینده آلمان به پایان رسید. در کنار تراپ که با سیوهای نجات بخش خود در طول بازی و مهار پنالتی چهارم حریف، نقش مهمی در قهرمانی فرانکفورت داشت، ستاره ولزی رنجرز، دیگر چهره ویژه فینال امشب بود.

آرون رمزی در دقیقه 117 برای این به زمین آمد که از تجربه بالای خود برای گل کردن یکی از پنالتی‌های تیمش بهره بگیرد. او اما از پس این وظیفه برنیامد و به تنها بازیکنی تبدیل شد که نتوانست ضربه خود را در ضیافت پنالتی‌ها گل کند؛ همین یک مورد برای شکست رنجرز کافی بود تا این تیم از کسب اولین جام اروپایی خود بعد از 50 سال ناکام بماند.

در حالی‌که هر 6 پنالتی اول گل شده بود، رمزی پشت چهارمین پنالتی رنجرز ایستاد. تصور می|‌شد که این بازیکن باتجربه، ضربه مطمئنی به توپ بزند؛ شوت آرون اما نه قدرت کافی را داشت و نه زاویه آن به گونه‌ای بود که باعث فریب دروازه‌بان شود. تراپ برای مهار این پنالتی کار سختی نداشت و به کمک دست و پای چپ خود راه توپ را بست.

1714547
1714546
1714545

رمزی در سال ۲۰۱۹ با آرسنال به فینال لیگ اروپا رسیده بود اما دیدار نهایی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. توپچی‌ها در آن دیدار ۴-۱ شکست خوردند.

دیدگاه‌ها