کد خبر : 1825078 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:21 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

فن برونکهورست: این شکست ضربه بزرگی برای رنجرز بود

جیووانی فن برونکهورست، سرمربی رنجرز، می‌گوید روحیه دادن به بازیکنانش پس از شکست در فینال بسیار دشوار است.

فن برونکهورست: این شکست ضربه بزرگی برای رنجرز بود

به گزارش "ورزش سه"، رنجرز شب گذشته در فینال رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف اینتراخت فرانکفورت رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا جام قهرمانی را از دست بدهد. 
دو تیم در وقت‌های قانونی بازی به تساوی 1-1 رضایت دادند و در حالی‌که رنجرز در جریان دو وقت اضافه فرصت باز کردن دروازه حریف را داشت اما موفق به انجام این کار نشد تا در نهایت از رسیدن به جام قهرمانی باز بماند. 
فن برونکهورست پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:« این که بخواهم بازیکنان را برای فینال جام حذفی اسکاتلند در روز شنبه آماده کنم کار بسیار دشواری است. روزهای کمی مانده چون ما باید روز شنبه بازی کنیم. اما باید با این چالش هم روبه‌رو شویم. احساسات بچه‌ها در پایین‌ترین سطح قرار دارد اما ما باید خیلی زود این شرایط را تغییر دهیم.»

 

1714551


سرمربی رنجرز درباره شرایط این تیم در فصل بعد اظهار داشت:« ما فصل بعد باید همه چیز را دوباره از اول شروع کنیم. تا اینجا آمدیم چون خوب بازی کردیم و به خودمان باور داشتیم. اما سال بعد همه چیز بار دیگر آغاز خواهد شد. مشخص نیست که بتوانیم باز هم در این سطح باشیم. ما به سختی تلاش خواهیم کرد و اطمینان حاصل می‌کنیم که به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم و می‌خواهیم در این سطح بمانیم. سال آینده باید بار دیگر این روند را تکرار کنیم و به سختی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم جام قهرمانی را به دست آوریم.»
او با اشاره به ناراحتی شدید بازیکنانش اضافه کرد:« وقتی شما در دیدار فینال بازی می‌کنید، در آستانه کسب جام قهرمانی قرار دارید و این شرایطی است که ما امروز داشتیم. وقتی قهرمان نمی‌شوید، احساسات از خیلی بالا به خیلی پایین می‌رسد.»
این مربی با اشاره به تجربه مشابهی که در دوران فوتبالش داشته ادامه داد:« من هم چنین لحظات سختی را در طول دوران فوتبال حرفه‌ای تجربه کردم و در بازی‌های بزرگی مانند فینال جام جهانی شکست خوردم. این ضربه بزرگی به بازیکنان ما زده است. حالا فقط باید به آینده فکر کنیم. این کار دشوار است اما ما باید اطمینان حاصل کنیم که برای روز شنبه آماده هستیم چون دیدار دشواری را در فینال جام حدفی اسکاتلند برابر هارتز در پیش داریم.»

دیدگاه‌ها