کد خبر : 1825079 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:27 | 33.7K بازدید | 6 دیدگاه

گلاسنر:

باورنکردنی است؛ ۱۳ بازی بدون باخت در اروپا داشتیم

الیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، بعد از قهرمانی در لیگ اروپا عملکرد شاگردانش را ستایش کرد.

باورنکردنی است؛ ۱۳ بازی بدون باخت در اروپا داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌های لیگ اروپا یعنی گلاسکو رنجرز و آینتراخت فرانکفورت شب گذشته در فینال این تورنمنت به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که در ورزشگاه سانچز پیسخوان شهر سویا انجام شد و نهایتاً این آینتراخت فرانکفورت بود که موفق شد در ضربات پنالتی حریف اسکاتلندی خود را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. تیم آلمانی در راه این قهرمانی تیم‌های بزرگی نظیر بارسلونا را از دور رقابت‌ها کنار زده بود.

1714553

الیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، بعد از قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ اروپا گفت: " باور نکردنی است. این سیزدهمین بازی ما در اروپا بود و هیچ‌کدام از آنها را نباختیم. من به بازیکنان گفتم که سفر فوق العاده‌ای داشتیم و این سفر نباید به سویا ختم شود و ما زمانی که به خانه برمی‌گردیم باید جام همراه‌مان باشد. نمی‌توانم کلماتی را برای توصیف کاری که بچه‌ها در این بازی و به‌طور کلی در این فصل انجام دادند پیدا کنم. آنها در اغلب اوقات من را ناامید نکرده‌اند.

یک بار دیگر تمام توان خود را در میدان به کار گرفته و همه انرژی‌مان را در زمین گذاشتیم. شگفت انگیز بود. به‌طوری که آن ضربه ایستگاهی لحظه آخری، یک نوع ترن هوایی از احساسات بود... حتی بازیکنانی که زیاد بازی نکردند یا در بازی‌های یوفا حضور نداشتند، ما را بسیار حمایت و تشویق کردند. این روحیه‌ای بود که ما را به اینجا رساند. حالا بیایید چند روز جشن بگیریم. این حق ماست."

1714554

عملکرد درخشان فیلپ کاستیچ باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با علاقه برخی تیم‌های بزرگ اروپایی به این بازیکن مطرح شود. سرمربی فرانکفورت در این‌باره نیز گفت: "نه، فکر نمی‌کنم این آخرین بازی فیلیپ کاستیچ بوده باشد. او هنوز یک سال قرارداد دارد. ما در زمین بازی صحبت کردیم. نمی‌گویم در مورد چه چیزی صحبت کردیم. اما فکر نمی‌کنم این آخرین بازی او باشد."

دیدگاه‌ها