کد خبر : 1825080 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 23:15 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: دوران آسپیلیکوئتا در چلسی به پایان رسیده است

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید سزار آسپیلیکوئتا احساس می‌کند به پایان دوره‌اش در این تیم رسیده است.

توخل: دوران آسپیلیکوئتا در چلسی به پایان رسیده است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آسپیلیکوئتا با باشگاه چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن قصد دارد به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. 
گفته می‌شود مقصد بعدی این بازیکن باشگاه بارسلوناست، چرا که او قصد دارد به کشورش برگردد و این باشگاه نیز پیشنهاد قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر را به او ارائه کرده است. 
توخل درباره شرایط این بازیکن به خبرنگاران گفت:«ما مذاکرات بسیاری داشتیم اما او احساس می‌کند به تمامی افتخارات ممکن در چلسی رسیده و فکر می‌کند که دورانش در چلسی پایان یافته است. او در طول این مدت تنها با حضور رومن آبراموویچ کار کرده و شاید تغییر مالک باشگاه نیز در این تصمیم بی‌تاثیر نبوده است.»

 

1714555


این مربی آلمانی با اشاره به علاقه این مدافع به چلسی اظهار داشت:« مسئله تمدید قرارداد او با شرایط سخت چلسی همزمان شد. او این باشگاه و چالش را دوست دارد. او دوست دارد اینجا باشد و بازوبند کاپیتانی چلسی را به بازو ببندد. در هر حال ما مسئول حل دیگر مشکلات این باشگاه نیستیم.»
سرمربی چلسی درباره علاقه این بازیکن به ترک چلسی اضافه کرد:« اگر او احساس جدی برای جدایی دارد پس این شایستگی را دارد که آزادانه و با احترام در این باره با او صحبت کنیم. در نهایت باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت، هنوز زمان داریم. من امیدوارم که او بماند و این بازیکن از این احساس من به خوبی خبر دارد. ما هنوز در حال مذاکره برای یافتن راه‌حل ایده‌آل هستیم.»

دیدگاه‌ها