کد خبر : 1825082 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:53 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

متین کریم‌زاده؛ از چپ به راست و گل 3 امتیازی (عکس)

تیم نساجی که در بازی قبلی و در ثانیه‌های پایانی برد در برابر نفت مسجد سلیمان را از دست داده بود این‌بار در مصاف با هوادار در همین ثانیه‌ها به پیروزی و سه امتیاز شیرین رسید.

متین کریم‌زاده؛ از چپ به راست و گل 3 امتیازی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه امیر مهدی جانملکی مدافع تیم نساجی روی یک ضربه ایستگاهی و با سر گل فرزاد جعفری را پاسخ داد و بازی یک بر یک مساوی شد اسماعیل اسماعیلی، سرمربی تیم نساجی در تعویض آخر متین کریم زاده را به جای رضا جعفری در یک پست جدید به میدان فرستاد؛ وینگر راست. متین کریم‌زاده را کمتر در این پست دیده بودیم و حتی باید بگوییم ندیدیم در این پست بازی کند. متین در شیوه 3 دفاعه یا 4 دفاعه بیشتر در نقش مدافع چپ یا وینگ بک چپ بازی کرده بود و در بازی با نفت مسجد سلیمان هم این بازیکن در ترکیب ثابت تیم نساجی و در پست مدافع چپ به میدان آمد و پیش از این در زمان ساکت الهامی که نساجی با 3 دفاع فوتبال می‌کرد، شاهد حضور این بازیکن در ترکیب تیم نساجی به‌عنوان وینگ بک چپ می‌بودیم.

متین کریم‌زاده که تعویضش تعویض پایانی و در دقیقه 81 صورت گرفت در دقیقه 2 وقت اضافه با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد و سه امتیاز شیرین برای تیم نساجی به ارمغان آورد. او روی پاس بلند و بدون نقص ایوب کلانتری در سمت راست صاحب توپ شد. استپ او به سمت دروازه هوادار بود و چون در پست مخالف بازی می‌کرد با پای چپ و با یک تو سر توپ برای خود موقعیت شوتزنی ایجاد کرد و ضربه او به دور از دستان مهرداد بشاگردی وارد دروازه تیم هوادار شد تا تیم نساجی این بار در ثانیه‌های پایانی بازی و بر خلاف دیدار با نفت مسجد سلیمان به سه امتیاز شیرین و ارزشمند دست پیدا کند.

متین کریم‌زاده از چپ به راست و گلزنی؛ با این اتفاق خوب شاید در بازی‌های آتی هم شاهد حضور او در این پست جدید باشیم. این دقیقا همان اتفاقی است که برای علی قلی‌زاده در تیم ملی رخ داده است. به‌عنوان یک بازیکن چپ پا در سمت راست خط هافبک بازی می‌کند. با این توضیح که متین کریم‌زاده بیشتر یک مدافع است که اسماعیل اسماعیلی، سرمربی تیم نساجی تصمیم گرفت از او در بازی با هوادار و در دقایق پایانی به‌عنوان وینگر راست استفاده کند که با پای چپ به داخل و به سمت دروازه تیم هوادار شوت بزند.

عکس: مهدی افشاری

1714557

 

1714559

 

1714560

 

1714558

دیدگاه‌ها