کد خبر : 1825084 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:18 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

جانملکی؛ مدافعی که گلزنی را فراموش نمی‌کند

بازگشت نساجی از سیستم 1-2-4-3 به 1-3-2-4 موجب حضور دوباره امیر مهدی جانملکی مدافع زیر 23 نساجی در ترکیب این تیم در بازی با هوادار شد.

جانملکی؛ مدافعی که گلزنی را فراموش نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع جوان که فصل گذشته و در یکی دو بازی زننده گل‌های حساسی برای تیمش بود در مصاف با هوادار بار دیگر به جمع بازیکنان اصلی اضافه شد و علاوه بر نمایش خوب و مطمئن در خط دفاعی گل تساوی تیمش را روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. روی ارسال ایوب کلانتری در دقیقه 50 بازی امیر مهدی جانملکی با پشت سر توپ را وارد دروازه تیم هوادار کرد تا بازی در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به تساوی کشیده و تیم نساجی برای زدن گل برتری امیدوار شود و همین طور هم شد و بازی تهاجمی تیم نساجی بعد از این گل ادامه پیدا کرد ودر نهایت چند ثانیه پیش از اینکه سوت پایان بازی از سوی عباس راکی به صدر درآید ضربه متین کریم زاده رای به برتری دو بر یک تیم نساجی داد و تیم مازنی به سه امتیاز شیرین رسید.

امیر مهدی جانملکی همانند عموی خود علی جانملکی و پدر بزرگ فقیدش عزت جانملکی که سال‌های سال در استقلال بازی می‌کرد در خط دفاعی و به‌عنوان یکی از دو مدافع میانی به میدان می‌آید و در بازی روز گذشته نشان داد علاقه‌مند به گلزنی است و دوست دارد روی این ضربات برای تیمش امتیاز به‌دست بیاورد. این بار همانند فصل گذشته هفته‌های پایانی برای این بازیکن با اتفاقات خوبی همراه بوده است. با روی کار آمدن اسماعیل اسماعیلی و تغییر شیوه بازی نساجی از فوتبال 3 دفاعه به 4 دفاعه، یکبار دیگر این بازیکن به ترکیب اصلی تیم نساجی برگشت و دیروز در مصاف با هوادار یکی از ارکان موفقیت تیم نساجی بود. امیر مهدی جانملکی پیش‌تر از سوی مهدی مهدوی کیا به اردوی تیم امید دعوت شده بود که به دلیل مصدومیت نتوانست در اردوی این تیم حاضر شود اما اکنون با شرایط ایده آلی که پیدا کرده می‌رود با تکرار بازی‌های خوب خود در نساجی به‌عنوان مدافع میانی گلزن نام خود را مطرح کند.

عکس: مهدی افشاری

1714562

 

1714563

 

1714564

دیدگاه‌ها