کد خبر : 1825087 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:18 | 11.9K بازدید | 4 دیدگاه

پایان خوش آلمانی‌ها؛ جشن هواداران فرانکفورت (عکس)

هواداران اینتراخت فرانکفورت شب گذشته قهرمانی تیم‌شان در رقابت‌های لیگ اروپا را جشن گرفتند.

پایان خوش آلمانی‌ها؛ جشن هواداران فرانکفورت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آینتراخت شب گذشته در فینال رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف گلاسکو رنجرز رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسید تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
دو تیم در وقت‌های قانونی بازی به تساوی 1-1 رضایت دادند و وقت‌های اضافه نیز گلی به‌همراه نداشت تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده پیروز این بازی و قهرمان نهایی این رقابت‌ها باشد و این آینتراخت بود که توانست با نتیجه 4-5 برابر حریف به پیروزی رسیده و عنوان قهرمانی لیگ اروپا در فصل 22-2021 را از آن خود کند. 

 

1714568


هواداران این باشگاه آلمانی در طول این رقابت‌ها جنجال زیادی را به پا کردند تا در نهایت شب گذشته موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
آنها در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی برابر بارسلونا با خرید بلیت‌های هواداران این باشگاه اسپانیایی، جو نوکمپ را به سود تیم خودشان رقم زده و نقش موثری در صعود آینتراخت به مرحله نیمه نهایی داشتند. 

شب گذشته و پیش از آغاز بازی در سویل نیز صحنه‌های عجیبی رقم خورد و هوادارن این تیم با هواداران گلاسکو رنجرز درگیری شدیدی پیدا کرده و خیابان‌های سویل را به تسخیر خود درآورده بودند. 

 

1714569


با این حال، این فصل خاطره‌انگیز به بهترین شکل ممکن برای آنها به پایان رسید و تصاویر منتشر شده از ورزشگاه محل برگزاری فینال لیگ اروپا در شهر سویل اسپانیا نشان می‌دهد که آنها پس از پایان بازی و قهرمانی تیم‌شان غرق در شور و شادی بودند. 
این در حالی است که خوشحالی هواداران آینتراخت تنها به این ورزشگاه محدود نمی‌شد. حدود 50 هزار هوادار این تیم که نتوانسته بودند دیدار فینال را از نزدیک ببیند برای تماشای بازی تیم محبوب‌شان به ورزشگاه خانگی آینتراخت رفتند و این بازی را در کنار هم از نمایشگرهایی که برای این کار در نظر گرفته شده بود؛ تماشا کردند و پس از آن نیز تا صبح به جشن و پایکوبی مشغول شدند. 
به نظر می‌رسد که در بازگشت آینتراخت به شهر فرانفکورت نیز جشن و خوشحالی در چند روز آتی ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ها