کد خبر : 1825090 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:49 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

نیمکت فنی نساجی؛ خلوت‌تر از همیشه (عکس)

با جدایی ساکت الهامی و روی کار آمدن اسماعیل اسماعیلی به‌عنوان سرمربی جدید نساجی نیمکت این تیم خلوت‌تر از همیشه شده است.

نیمکت فنی نساجی؛ خلوت‌تر از همیشه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این حضور با تغییر سیستم نساجی و کسب 4 امتیاز در بازی با نفت مسجد سلیمان که برای بقاء در جدول بازی‌ها تلاش می‌کند و هوادار که یکی از بهترین تیم‌ها در دور برگشت بوده؛ همراه بوده است.

اما نکته جالب نیمکت فنی نساجی خلوتی آن به نسبت گذشته است. علی شیخ الاسلامی، مربی مازنی که در زمان مربیگری رضا مهاجری، محمود فکری و وحید فاضلی نیز یکی از اعضای کادر فنی نساجی بوده به‌همراه علی جانملکی بازیکن اسبق تیم پاس تهران به اسماعیل اسماعیلی در هدایت تیم نساجی در دو هفته اخیر کمک کرده‌اند. هاروت آبراهامیان، مربی دروازه‌بان‌ها، حمید حسن‌زاده، مربی بدنساز و صادق مقدم، آنالیزور هم‌چنان در کادر فنی تیم نساجی حضور دارند و خلوت شدن نیمکت نساجی موجب شده تا این مربیان در دو هفته اخیر فرصت حضور روی نیمکت تیم نساجی را پیدا کنند.

در گذشته علاوه بر ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی، شاهرخ بیانی – مصطفی صداقت - عادل باباپور و مسعود ابطحی هم روی نیمکت حضور داشتند و هفته‌های متمادی اسماعیل اسماعیلی سرمربی فعلی نساجی هم به‌عنوان مربی روی نیمکت تیم مازنی می‌نشست. بعد از جدایی فرهاد کوچک‌زاده و امیر سطانی به‌عنوان سرپرست، باشگاه نساجی طی حکمی اسماعیل اسماعیلی را به‌عنوان سرپرست تیم انتخاب کرد اما در هفته‌های پایانی با جدایی ساکت الهامی از کادر فنی نساجی موقعیت اسماعیل اسماعیلی به سرمربی تیم تغییر کرد. اسماعیل اسماعیلی در گذشته بازیکن تیم نساجی به‌شمار می‌رفته و یکی از شاگردان رحیم دست نشان در تیم نساجی بود و چند فصلی هم هدایت این تیم در لیگ یک را برعهده داشت.

به هر صورت ادامه کار تیم نساجی با دو کمک مربی، نیمکت این تیم را به یک نیمکت خلوت در لیگ برتر تبدیل کرده است. نساجی در دو بازی آتی باید با تیم‌های ذوب آهن و تراکتور بازی کند. شاید بازی در سوپر جام با استقلال هم پیش از پایان فصل برای این تیم برنامه ریزی شود.

1714575

 

1714576

دیدگاه‌ها