کد خبر : 1825113 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 23:30 | 25.3K بازدید | 3 دیدگاه

روایت جالب ریبری از نصیحت کردن ستاره رئال‌مادرید

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی صحبت های جالبی را در رابطه با دوشان ولاهوویچ و داوید آلابا مطرح کرد.

روایت جالب ریبری از نصیحت کردن ستاره رئال‌مادرید

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری و دوشان ولاهوویچ برای مدت کوتاهی در فیورنتینا با یکدیگر هم‌بازی بودند؛ یعنی درست قبل از اینکه وینگر فرانسوی قبل از اتمام قراردادش فیورنتینا را به مقصد سالرنیتانا ترک کند و مهاجم فرانسوی نیز در ژانویه راهی یوونتوس شود. ریبری قبل از انتقال به سری آ در بایرن مونیخ موفقیت های زیادی کسب کرد، در حالی که او بخشی از تیم باورنکردنی فرانسه هم بود و حالا در مصاحبه ای جالب می‌گوید تحت تاثیر ذهنیت ولاهوویچ قرار گرفته است.

فرانک ریبری درباره مهاجم صربستانی یوونتوس گفت: "ولاهوویچ ذهنیت یک بازیکن بزرگ را دارد.او ذهنیت درستی دارد. او کسی است که سخت کار می کند. در سال 2006، زمانی که با بازیکنان بزرگی در سطح بین‌المللی بازی کردم، به مدت 10 سال کنار بزرگانی مانند زین الدین زیدان و لیلیان تورام حضور داشتم. من کاملاً باهوش بودم و رفتار آنها را تماشا کردم زیرا آنها بازیکنان بزرگی بودند."

1714607

ریبری در ادامه گفت: "من بازیکنان جوان را وقتی باهوش هستند، وقتی باور دارند، کار می کنند و با انگیزه هستند، دوست دارم. من همیشه به دنبال کمک به بازیکنان جوان هستم تا آنها بزرگ شوند. به عنوان مثال، من داوید آلابا را به عنوان یک برادر می بینم. زمانی که 16 سال داشت با او آشنا شدم و امروز در کلاس جهانی است. اولین باری که من را با یک ماشین خوب و یک ساعت خوب دید، به او گفتم به فکر ماشین یا ساعت نباش بلکه سخت تلاش کن و فداکاری های زیادی از خودت نشان بده. سپس آهسته آهسته ماشین ها، ساعت ها و بقیه می رسند."

1714608

دیدگاه‌ها