کد خبر : 1825114 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:00 | 23.2K بازدید | 15 دیدگاه

مک‌منمن:

لیورپول ترکیب کامل‌تری دارد و رئال را شکست می‌دهد

استیو مک‌منمن ستاره سابق لیورپول و رئال مادرید شانس تیم یورگن کلوپ را برای قهرمانی در چمپیونزلیگ بیشتر می‌داند.

لیورپول ترکیب کامل‌تری دارد و رئال را شکست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، 9 روز دیگر انتظار‌ها پایان خواهد یافت و دو تیم رئال مادرید و لیورپول فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. تقابل دو غول فوتبال اروپا که قطعاً از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. پر افتخار‌ترین تیم چمپیونزلیگ در این بازی به دنبال کسب چهاردهمین جام خود در رقابت خواهد بود و شاگردان یورگن کلوپ نیز انگیزه بسیار زیادی برای انتقام فینال قبلی دارند.

1703864

استیو مک‌منمن، که سابقه حضور در هر دو تیم رئال مادرید و لیورپول را در کارنامه دارد پیرامون این فینال جذاب صحبت کرده است. او گفت: "لیورپول شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد و من فکر می‌کنم که آنها برنده خواهند شد. رئال مادرید از سانتیاگو برنابئو دور است و برنابئو برای آنها یک مکان خاص محسوب می‌شود. همان‌طور که از نتایج مقابل چلسی، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن مشهود است.

رئال مادرید تیم خاصی است، آنها در 12 سال گذشته در 10 نیمه نهایی بازی کرده‌اند. بله آنها تجربه زیادی دارند اما لیورپول هم همینطور. به نظر من، لیورپول ترکیب کامل‌تری دارد. اگر همه بازیکنان آمادگی و فرم خوبی داشته باشند می‌توان گفت که شانس لیورپول برای پیروزی و قهرمانی بیشتر است."

1713327

استیو مک منمن نیز به جمع کسانی پیوست که در مورد آینده کیلیان امباپه صحبت کرده‌اند‌. این ستاره سابق رئال مادرید درباره شایعات حضور امباپه در سانتیاگو برنابئو گفت: "اگر طی سه چهار ماه گذشته با کسانی در مادرید صحبت کرده باشید، به شما می‌گفتند که قرارداد امباپه بسته شده است."
 

دیدگاه‌ها