کد خبر : 1825118 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 23:46 | 19.5K بازدید | 6 دیدگاه

هشدار هافبک لیورپول؛ رئال‌مادرید در CL متفاوت است

فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، تاکید کرد که رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان تیمی کاملاً متفاوت است.

هشدار هافبک لیورپول؛ رئال‌مادرید در CL متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید 7 خرداد در پاریس فینال لیگ قهرمانان را برابر لیورپول برگزار خواهد کرد و شانس این را دارد تا برای چهاردهمین بار فاتح این رقابت‌ها شود. نحوه رسیدن رئال به فینال حیرت انگیز بود. رئال در یک‌هشتم نهایی توانست پی‌اس‌جی را از پیش رو بردارد در حالی‌که تا دقیقه 61 بازی برگشت در مجموع 2-0 عقب بود. در یک‌چهارم نهایی و نیمه نهایی هم رئال توانست چلسی و سیتی را حذف کند در حالی‌که در هر دو بازی موفق به زدن کامبک در دقایق پایانی شد.

قطعاً شاهد فینال بسیار جذابی بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول در استادو فرانس خواهیم بود. با این حال بسیاری معتقد هستند که شاگردان یورگن کلوپ از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستند اما رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان اروپاست و قطعاً تیم کارلو آنچلوتی تمام تلاش خود را برای اضافه کردن چهاردهمین جام چمپیونزلیگ به ویترین باشگاه به کار خواهد گرفت.

1712947

فابینیو هافبک برزیلی لیورپول در مصاحبه ای تاکید کرده که رئال مادرید شایسته حضور در فینال بوده است. او در این باره گفت: "رئال مادرید کاملاً سزاوار حضور در فینال بود. شما می‌توانید بگویید که رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا چیز اضافه ای با خود دارد. وقتی شما می‌گویید که رئال مادرید در لیگ قهرمانان تفاوت دارد، این مسئله کاملاً درست است. آنها در سه بازی قبلی خود به شکل های مشابه پیروز شدند."

دیدگاه‌ها