کد خبر : 1825127 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 13:17 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

حسین خطیر؛ جانشینی مطمئن برای علیرضا حقیقی

تیم نساجی دیروز در مصاف با هوادار در شرایطی به میدان آمد که علیرضا حقیقی را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداشت و به جای او ‌حسین خطیر درون دروازه ایستاد.

حسین خطیر؛ جانشینی مطمئن برای علیرضا حقیقی

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در بازی با شهر خودرو در استادیوم ثامن هم رخ داده بود. مسابقه‌ای که در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و این دروازه‌بان جوان با چند مهار خوب، بیشترین نقش را در کسب یک امتیاز برای نساجی در این بازی داشت. در مصاف با هوادار هم اگر چه حسین خطیر یک بار دروازه‌اش برابر ضربه فرزاد جعفری باز شد اما نمایش خوبی در چارچوب دروازه نساجی داشت و در چند صحنه با خروج‌ها و جایگیری‌های خوب خود اجازه نداد دروازه نساجی باز شود و در نهایت به‌همراه تیمش پیروزی دو بر یک را جشن گرفت.

نساجی در بازی با شهر خودرو و هوادار و در غیاب علیرضا حقیقی متوجه شد یک دروازه‌بان خوب و جانشینی مطمئن برای سنگربان باتجربه تیمش دارد و در آینده می‌تواند روی این دروازه‌بان جوان حساب بیشتری بازی کند.

حسین خطیر در دوره مربیگری مجید جلالی بازی‌های بیشتری برای نساجی انجام داد اما در فصل جاری به دلیل نمایش‌های خوب علیرضا حقیقی در چارچوب دروازه نساجی کمتر فرصت حضور در ترکیب تیم مازنی را پیدا کند. با این حال حسین خطیر در مصاف با شهر خودرو و هوادار نشان داد یک دروازه‌بان مطمئن است و البته به دروازه‌بان باتجربه‌تری تبدیل شده و تیم در آینده می‌تواند روی او حساب بیشتری باز کند.

عکس: مهدی افشاری

1714621

 

1714620

دیدگاه‌ها