کد خبر : 1825128 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 13:33 | 9.6K بازدید | 5 دیدگاه

عقاب سابق آبی‌ها در پی شگفتی سازی

سومین تقابل رحمتی برابر استقلال، طلسم می‌شکند؟

مهدی رحمتی در سومین جدال خود به‌عنوان سرمربی و برابر استقلال، به دنبال رقم زدن نخستین شکست تیم مجیدی است.

سومین تقابل رحمتی برابر استقلال، طلسم می‌شکند؟

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی امروز آلومینیوم که بخش عمده‌ای از دوران ورزشی خود را در دروازه استقلال سپری کرد و دوران خاطره انگیزی در این تیم داشت، امروز مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد. حضور رحمتی در اراک توانسته است شرایط این تیم را تغییر بدهد و آنها با غلبه بر پرسپولیس و خلیج فارس بندر ماهشهر، راهی دیدار فینال جام حذفی نیز شدند اما در بازی پایانی با بدشانسی، جام را به نساجی واگذار کردند.

کسب چهار پیروزی، دو تساوی و دو شکست، خلاصه عملکرد رحمتی بر روی نیمکت نماینده استان مرکزی است. سرمربی جوانی که تا پای کسب نخستین عنوان قهرمانی خود نیز پیش رفت اما در نهایت بازی بزرگ را به نساجی واگذار کرد و اکنون به دنبال این است تا تیم او فصل را با حضور در رتبه خوبی به پایان برساند.

رحمتی پیش از این و به‌عنوان سرمربی شهر خودرو در دو دیدار برابر استقلال قرار گرفته که البته در هر دو مسابقه بازنده از زمین خارج شده است. او فصل گذشته و در بازی رفت با گل‌های خاقانی و دانشگر بازی را به تیم محمود فکری واگذار کرد و در بازی برگشت نیز با همین نتیجه و گل‌های آرمان رمضانی و مهدی قایدی به تیم فرهاد مجیدی باخت.

1714624


این بار رحمتی با نشستن بر روی نیمکت تیم دیگری به دیدار با استقلال می‌رود. پس از حضور این سرمربی جوان در کسوت هدایت آلومینیوم، آنها نتایج خوبی را به‌دست آورده‌اند و پیروزی هفته گذشته مقابل صنعت نفت نیز انگیزه و روحیه آنها را دوچندان کرده است تا بتوانند در استادیوم آزادی برابر تیم قهرمان لیگ درخشان ظاهر شده و نخستین شکست آبی‌پوشان را رقم بزنند.

1714625

دیدگاه‌ها