کد خبر : 1825130 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 14:53 | 18.4K بازدید | 4 دیدگاه

تمسخر رمزی؛ تو یک یوونتوسی واقعی است!

کاربران شبکه‌های اجتماعی شوخی‌هایی را درباره آرون رمزی، ستاره رنجرز، پس از گل نشدن پنالتی‌اش برابر آینتراخت مطرح کردند.

تمسخر رمزی؛ تو یک یوونتوسی واقعی است!

به گزارش "ورزش سه"، رنجرز شب گذشته در فینال رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا جام قهرمانی را از دست بدهد. 
دو تیم در وقت‌های قانونی بازی به تساوی 1-1 رضایت دادند و در حالی‌که رنجرز در جریان دو وقت اضافه فرصت باز کردن دروازه حریف را داشت اما موفق به انجام این کار نشد تا در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 4-5 شکست خورده و از رسیدن به جام قهرمانی باز بماند.
آرون رمزی تنها بازیکنی بود که شب گذشته موفق نشد ضربه پنالتی‌ای که پشت آن قرار گرفته بود را به گل تبدیل کند و همین یک اشتباه برای کوتاه ماندن دست این تیم از جام قهرمانی کافی بود. 
این بازیکن در ماه ژانویه با قراردادی قرضی و 6ماهه از یوونتوس جدا شده و به رنجرز ملحق شد و در طول این مدت در 13 بازی دو گل به ثمر رسانده است. 

 

1714631


بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از پایان این بازی به اظهارنظر درباره عملکرد ضعیف این بازیکن در این بازی و ضربه پنالتی سرنوشت‌سازی که از دست داد پرداختند. 
یکی از آنها در این‌باره نوشت:« رمزی ترکیبی از ژن‌های مغلوب آرسنال و یوونتوس را با خود دارد. به هیچ‌وجه ممکن نبود که او بتواند این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.»
کاربر دیگری با اشاره به شکست‌های متوالی یووه در فینال نوشت:« رمزی یک یوونتوسی واقعی است. او در فینال‌های اروپایی گیر می‌کند.»
یکی از هواداران یووه با اشاره به اظهارات او در طول دوران حضورش در این تیم اظهار داشت:« رمزی پنالتی را از دست داد اما حالا منتظرش باشید که تقصیر این اتفاق را هم به گردن تیم پزشکی یووه بیاندازد.»
یکی دیگر از کاربران اضافه کرد:« برای رنجرز ناراحتم اما لحظه‌ای که رمزی وارد زمین شد می‌دانستم که او پنالتی را خراب می‌کند.... همه هواداران یووه می‌دانستند!»

دیدگاه‌ها